Налоговая практика

icon Campaniile promoționale. Regimul fiscal

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, în scop de publicitate, tot mai multe entități desfășoară campanii promoționale. În acest sens, ne propunem să punctăm cele mai esențiale aspecte aferente acestui subiect.   Ce reprezintă campania promoțională?   Potrivit art.5 pct.38) din Codul fiscal (CF), campanie promoțională reprezintă modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunțate public şi desfășurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câștiguri, precum ...

author icon

Петру Гричук

Учреждения:

Периодическое издание "Monitorul Fiscal FISC.md" | Государственная Налоговая Служба

icon Эта статья доступна только подписчикам. Для оформления подписки выберите абонемент

Подписан/а
image

Абонемент Premium

2 499 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

1 599 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

799 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

159 MДЛ

Заказать сейчас

626 просмотры

Дата публикации:

30 Декабрь /2024 14:35

Catalogul tematic

Налоговое администрирование

Ключевые слова

deducerea cheltuielilor | regim fiscal | campanii promotionale

1 комментарии

I.M. GRANT THORNTON S.R.L

03 Январь /2025 14:57

Aferent veniturilor subiectilor IMM, venitul de la campaniile promotionale nu se includ in venitul impozabil, in parte specficata la art.20 lit. p2). Ce se are in vedere prin afirmatia ca "în cazul agenților economici subiecți ai sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii, aceștia nu vor ajusta veniturile sub formă de câștiguri de la campaniile promoționale, deoarece obiectul al impunere pentru aceștia, conform art.542 din CF, este venitul determinat conform contabilității financiare, obținut în perioada fiscală de declarare." ? La IMM nu avem ajustare de venituri ci venituri ce nu se includ in obiectul impunerii. Multumesc.

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon