Новости
Întocmirea și păstrarea dosarului achiziției publice în SIA RSAP
În Monitorul Oficial din 3 noiembrie a fost publicată Hotărârea Guvernului nr. 778 din 28 octombrie 2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la întocmirea și păstrarea dosarului achiziției publice.
Documentul oferă o claritate privind întocmirea și păstrarea dosarului de achiziții publice în condițiile utilizării SIA RSAP, a documentelor utilizate de către autoritatea contractantă în procesul derulării unei proceduri, dar și actele aferente utilizării după finalizarea procedurii de atribuire.
Regulamentul prevede că toate informațiile aferente unei proceduri de achiziție publică înregistrate în SIA RSAP reprezintă o parte din dosarul achiziției publice respective.
În același timp, în cazul în care documentele aferente procedurii de achiziție publică nu sunt atașate în SIA RSAP sau nu sunt semnate electronic, dosarul achiziției publice va conține un set de documente, cum ar fi planul anual de achiziție, inclusiv modificările operate, decizia sau dispoziția de creare a grupului de lucru pentru achiziții, anunțul și raportul privind consultarea pieței, cererea depusă din partea societății civile, DUAE, hotărârile instanțelor de judecată referitoare la procedura de atribuire, rapoartele de monitorizare transmise de către Agenția Achiziții Publice și de către alte organe competente, precum și informațiile privind măsurile întreprinse referitor la acestea și alte informații relevante.
În SIA RSAP toate documentele electronice aferente procedurii de achiziție publică se păstrează conform prevederilor Legii privind semnătura electronică și documentul electronic, Hotărârii Guvernului nr. 705/2018 cu privire la aprobarea Conceptului tehnic al SIA „Registrul de stat al achizițiilor publice” și Hotărârii Guvernului nr. 986/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format SIA RSAP.
Dosarul achiziției publice se întocmește pentru fiecare procedură de achiziție publică în parte și se păstrează în decurs de 5 ani de la inițierea acesteia. După expirarea termenului de păstrare a dosarului, autoritatea contractantă îl poate lichida, cu excepția contractelor în derulare, al căror dosar poate fi lichidat doar după expirarea a trei ani de la momentul încetării acțiunii contractului de achiziție publică.
Учреждения:
Периодическое издание "Monitorul Fiscal FISC.md"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Счет пользователя создан успешно. Для подтверждения регистрации пройдите по подтверждающей ссылке, действительной в течение 30 календарных дней, отправленной на указанный в формуляре регистрации е-майл.
Задайте нам вопрос
Есть необходимость получить ответ на вопрос, или хочешь предложить тему для статьи, поясняющей практические аспекты деятельности? Зарегистрируйся, отправь вопрос или тему для статьи и в кратчайшие сроки получишь ответ эксперта на электронный адрес или в профиле на странице.
Е-майл *
Заказать услугу по телефону
Введите правильные данные и вскоре с вами свяжется оператор
Имя *
Фамилия *
Е-майл *
Телефон *
Отзыв
Для отслеживания статуса обработки отправленного отзыва, рекомендуем зарегистрироваться на странице. Таким образом ответ, отправленный Вам периодическим изданием «Monitorul Fiscal FISC.md» сохранится и отразится в Вашем профиле. В случае отправки отзыва без регистрации, ответ будет отправлен на ваш е-майл.
Е-майл *
Уважаемый пользователь
Для дальнейшего улучшения качества и доступности поставленных посредством сайта услуг, просим оставить отзыв.
1601 просмотры
Дата публикации:
05 Ноябрь /2020 08:00
Catalogul tematic
Новости | Государственная закупка
Ключевые слова
achizii publice | sistem informaţional | contract
0 комментарии
Только для пользователей зарегистрированные и авторизованные обладают право публиковать комментарии