Монитор ГНС

icon Centrul de apel – instrument de deservire a contribuabililor prin excelență

„Nu veți avea niciodată a doua șansă ca să faceți o primă impresie bună” Coco Chanel Centrul de apel (call-centru) este o unitate independentă sau în cadrul unei organizații care se specializează în procesarea adresărilor și informarea prin intermediul telefoanelor. În formele sale mai avansate, centrele de apel mai procesează și adresările în formă electronică și fizică, precum și adresările prin intermediul online chat-urilor. Un call centru reprezintă un birou centralizat, creat ca destinație pentru recepționarea și efectuarea a unui volum mare de cereri prin te...

author icon

Ольга Голбан

author icon

Veronica Vragaleva

Monitorul fiscal FISC.md Nr.22 2014


Учреждения:

Государственная Налоговая Служба

icon Эта статья доступна только подписчикам. Для оформления подписки выберите абонемент

Подписан/а
image

Абонемент Premium

2 499 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

1 599 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

799 MДЛ

Заказать сейчас

3278 просмотры

Дата публикации:

11 Ноябрь /2014 11:45

0 комментарии

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon