Вопросы и ответы

icon Impozitarea premiilor, oferite în cadrul campaniei promoționale

În perioada estivală entitatea A SRL desfășoară o campanie promoţională, în cadrul căreia acordă diverse premii (produse alimentare și îmbrăcăminte de sezon). Urmează să reţină entitatea anumite impozite la sursă sau le poate achita ulterior pentru câștigătorii premiilor? Potrivit prevederilor art. 901 alin. (33) din Codul fiscal (CF), fiecare plătitor de câștiguri urmează să reţină și să verse la buget un impozit în mărime de 12% din câștigurile de la campaniile promoţionale în partea în care valoarea fiecărui câștig depășește mărimea scutirii personale stabilite la art. 33 alin...

author icon

Петру Гричук

author icon

Валериу Северин

Monitorul fiscal FISC.md Nr.5 (53) 2019


Учреждения:

Государственная Налоговая Служба | Периодическое издание "Monitorul Fiscal FISC.md"

icon Эта статья доступна только подписчикам. Для оформления подписки выберите абонемент

Подписан/а
image

Абонемент Premium

2 499 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

1 599 MДЛ

Заказать сейчас
image

Абонемент Electronic

799 MДЛ

Заказать сейчас

2067 просмотры

Дата публикации:

09 Август /2019 08:25

0 комментарии

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon