Contabilitate practică

icon Achitarea ajutorului material rudelor în cazul decesului angajatului – aspecte contabile

În caz de vătămare a sănătăţii sau deces al salariatului ca urmare a unui accident de muncă sau a unei boli profesionale, salariatului i se compensează salariul (venitul) nerealizat, precum şi cheltuielile suplimentare pentru reabilitarea medicală, socială şi profesională în legătură cu vătămarea sănătăţii sau familiei defunctului i se compensează cheltuielile legate de deces (art.196 alin.(1) din Codul Muncii).   Potrivit art.20 lit.b) al Codului Fiscal, în venitul brut nu se includ despăgubirile şi îndemnizaţiile un...

author icon

Ecaterina Voloșciuc

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

761 vizualizări

Data publicării:

24 Februarie /2025 15:49

Catalogul tematic

Contabilitate

Etichete:

SNC | aspecte contabile | ajutor de stat

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon