Practica fiscală

icon Campania promoțională: aspecte fiscale

Conform art. 5 pct. 38) Cod fiscal (CF), campanie promoţională  este o modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunţate public şi desfăşurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câştiguri, precum şi organizarea de către autorităţi şi instituţii publice a acestor activităţi în alt scop decât cel de promovare a vânzărilor.   Pentru organizarea campaniilor promoționale agenții economici urmează să respecte cumulative următoarele condiții: ...

Aliona Dumitraș

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

336 vizualizări

Data publicării:

25 Octombrie /2024 07:54

Catalogul tematic

Impozitul pe venit | T.V.A.

Etichete:

T.V.A | impozit pe venit | campanie promoțională | aspecte fiscale

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon