Practica fiscală

icon Despre unele cheltuieli suportate pentru organizarea pauzelor de cafea în cadrul conferințelor

La organizarea de conferințe cu scopul de a face schimb de experiență și performanță a participanților, având caracter informativ despre produsele companiei, sunt incluse pauzele de cafea sau fourchette. Aceste cheltuieli pot fi considerate deductibile din punct de vedere fiscal?   În conformitate cu prevederile art.24 alin.(193) lit.b) din Codul fiscal, se permite deducerea cheltuielilor suportate şi determinate de angajator, în folosul salariatului, pentru perfecţionarea salariaţilor, alta decât cea prevăzută...

author icon

Iulia Petrea

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

1219 vizualizări

Data publicării:

28 Mai /2024 08:00

Catalogul tematic

Noutăți fiscale

Etichete:

cheltuieli | forma de organizare | schimb de experienta

2 comentarii

GHENADIE NEGARA

29 Mai /2024 14:52

buna ziua. chiar daca se mentioneaza caracterul motivational al conferintei- se constata ca cheltuiala nu este necesara si ordinara. in intelegerea noastra, petrecerea la astfel de conferinte se incadreaza perfect in actiunile/ evenimentele de marketing ale organizatorului, or in intrebare scrie!!! Avind caracter informativ despre produsele companiei!!!. Se cere de mentionat, ca legislatia fiscala actuala a RM nu limiteaza in nici un fel cheltuielile cu astfel de evenimente, deci careva liste exhaustive privind componenta resurselor utilizate la organizarea acestor evenimente lipsesc. Totodata, asigurarea cu cofee break/ fourchette este o practica normala in asa evenimente, or acesta are scop nu atit alimentar, cit: mentinerea interesului participantilor asupra evenimentului prin discutii neformale, stabilirea unor relatii, etc. noi nu consideram ca fiind cu carcater nedeductibil aceste cheltuielil, atit timp cit aceste cheltuieli sunt parte integranta a evenimentului de marketing analizat. cu stima.

Svetlana Slobodeanu

30 Mai /2024 10:19

icon

GHENADIE NEGARA

De acord cu dl Negara

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon