02
05 2017
670

Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” cu grijă față de contribuabili

Centrul de apel este o subdiviziune structurală a Î.S. „Fiscservinform”, care activează începând cu anul 2009, cu scopul de a asigura suportul informativ-consultativ şi tehnic contribuabililor privind utilizarea sistemelor informaţionale automatizate de raportare şi comunicare fiscală.

De asemenea, activitatea centrului contribuie la formarea unei interacţiuni favorabile şi operative între contribuabili şi Serviciul Fiscal.

Serviciile centrului sunt prestate de un colectiv calificat, instruit şi competent, care garantează cea mai bună asistenţă prin asigurarea suportului telefonic şi on-line. Mai nou, de la începutul anului, echipa call-centrului oferă asistență și consultanță în domeniul legislației fiscale.

Înțelegem importanța și necesitatea serviciului în perioada de raportare, iar pentru a fi mai aproape de contribuabili, ne-am adaptat noilor tehnologii informaționale și noilor canale de comunicare: email, chat și social media, în acest fel suntem convinși că oferim instrumente pentru maximă accesibilitate, într-un mod mai rapid și modern.

Operatorii call-centru asigură înregistrarea tuturor solicitărilor venite din partea contribuabililor, soluționând în timp optim toate incidentele înregistrate în procesul de recepţionare a dărilor de seamă în formă electronică precum şi coordonarea măsurilor necesare pentru prevenirea acestora.

Astfel, potrivit datelor statistice în perioada ianuarie-martie 2017 au fost recepționate 63730 de apeluri. Monitorizarea apelurilor a arătat că pe parcursul acestei perioade au fost înregistrate peste 55932 de solicitări de intrare. În acelaşi timp, angajaţii centrului au realizat peste 7798 apeluri de ieşire pentru a clarifica unele situaţii aferente procesului de raportare.

Cel mai mare flux de sunete a fost înregistrate în ultimele zile a lunii de raportare, când sunt implicaţi simultan 20 de operatori. Aceste cifrele argumentează activitatea eficientă și demonstrează capacitatea Centrul de Apel în prelucrarea unui număr mare a apelurilor și oferirea operativă a informaţiei necesare pentru contribuabili.

Totodată, ținem să menționăm, că pe parcursul a 8 ani de activitate, Centrul de Apel s-a implicat în mai multe proiecte de mare rezonanţă. Drept exemple similare și relevante în desfășurarea calitativă și dinamică a call-centrului pot fi remarcate experiențe din proiecte precum:

  • Prestarea serviciilor de asistență telefonică pe o perioadă de 12 luni, pentru Centrul de Guvernare Electronică la numărul de telefon (22) 820-000.
  • Prestarea serviciilor de asistență telefonică prin intermediul call-centrului pentru cetățeni pe parcursul desfășurării alegerilor locale în perioada mai – iulie 2015.
  • Asigurarea consultaților pentru cetățeni în campania electorală din cadrul alegerilor prezidențiale în perioada septembrie — noiembrie 2016.
  • Prestarea serviciilor de promovare a „P.P Monitorul Fiscal FISC.MD” din momentul înființării acestuia până în prezent.

În această ordine de idee Î.S.„ Fiscservinform” revine şi în anul curent în atenţia instituţiilor publice şi entităţilor comerciale cu cea mai largă gamă de servicii call-centru, pentru a Vă asigura un nivel înalt de deservire informativ-consultativă în relaţiile cu clienţii dumneavoastră. Astfel, dacă doriţi să oferiţi clientelei Dvs. un telefon de contact, la care operativ şi calitativ să obţină informaţii şi/sau consultaţii atunci serviciul de call-centru reprezintă soluţia cea mai bună pentru dumneavoastră. Optimizați cheltuielile companiei, contribuind totodată la sporirea loialităţii publicului şi a partenerilor companiei pe care o administraţi.

Pentru informaţii suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centru de Apel al Î.S. „Fiscservinform”contactaţi-ne la numărul de telefon 022 822222 sau vizitaţi pagina callcenter.fsi.md.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.