

Criteriile de selectare a auditorilor pentru verificarea cheltuielilor în cadrul proiectelor finanțate de UE
Proiectul prevede că, pentru participarea la instruirile specializate și pentru efectuarea misiunilor de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor finanțate de UE auditorii vor avea experiență de activitate în RM de cel puțin cinci ani, vor fi înregistrați în Registrul public al auditorilor și să desfășoare activitate în cadrul entității de audit, care, la rândul său, este înregistrată în Registrul public al entităților de audit, iar avantaje vor fi considerate cunoașterea limbii engleze, deținerea unui certificat internațional de calificare în domeniul contabilității și auditului și experiența de efectuare a misiunilor de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor finanțate de UE.
Procesul de selectare a auditorilor va fi organizat de IP „Consiliul de supraveghere publică a auditului” și va asigura ca auditorii selectați să obțină în cadrul instruirilor specializate cunoștințe necesare pentru efectuarea misiunilor de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor vizate.
Aprobarea criteriilor de selectare a auditorilor pentru efectuarea misiunilor de verificare a cheltuielilor în cadrul proiectelor finanțate de UE va asigura implementarea eficientă a programelor de cooperare transfrontalieră și transnațională, se spune în nota informativă a proiectului.
-
Domeniu:
-
Autorul|Newsmaker:
-
Instituție:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD", Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova