Știri

CTIF: Centrul de apel, tot mai solicitat de utilizatorii serviciilor electronice

În primele două luni de activitate a Centrului de apel al Instituției publice „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe” (CTIF) (număr de telefon 022 822222), operatorii acestuia au înregistrat și au răspuns la peste 19,4 mii de apeluri telefonice cu diverse solicitări parvenite de la clienții și utilizatorii serviciilor prestate de CTIF.
 
Prin lansarea la 1 mai curent a Centrului de apel, CTIF a pus în aplicare proiectul de unificare a serviciilor de asistență și suport tehnic furnizate de subdiviziunile sale pentru îmbunătățirea calității și asigurarea continuității acestor servicii.      

 

Potrivit datelor statistice ale Direcției asistență clienți care deservește Centrul de apel al CTIF, în luna mai numărul solicitărilor de asistență a constituit peste 6,8 mii, iar în luna iunie practic s-a dublat și a atins circa 12,6 mii. 

 

În perioada mai-iunie 2020, cele mai multe apeluri telefonice – peste 7,7 mii – au parvenit de la clienții instituției care au solicitat suport tehnic în utilizarea sistemelor informaționale și aplicațiilor de lucru. Aproape 3,3 mii de solicitări au fost adresate de  utilizatorii serviciilor CTIF și au vizat aspecte legate de obținerea semnăturii electronice, 3 mii – de conectarea la serviciile fiscale electronice, circa 3,3 mii – de utilizarea altor servicii prestate de instituție. Totodată, peste 2,1 mii de utilizatori ai sistemelor de evidență contabilă administrate de CTIF au solicitat și au primit asistență tehnică privind utilizarea acestor sisteme.

 

Amintim că, Centrul de apel 022 822222 pune la dispoziția clienților și utilizatorilor serviciilor prestate de CTIF cinci linii telefonice de asistență. Persoanele interesate pot selecta liniile telefonice în funcție de tematica asistenței solicitate:

tasta 1 – suport tehnic pentru clienții CTIF;

tasta 2 – asistență și suport tehnic privind utilizarea sistemelor de evidență contabilă administrate de CTIF;

tasta 3 – suport consultativ privind procedura de obținere a semnăturii electronice eliberate de CTIF;

tasta 4 – asistență privind conectarea la serviciile fiscale electronice;

tasta 5 – asistență pentru alte servicii electronice prestate de CTIF.

 

Centrul de apel al CTIF funcționează de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, pauza de masă: 12.00 – 13.00.  Apelurile la numărul de telefon 022 822222 pot fi efectuate din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, la tarife standard. Doritorii pot remite solicitările de asistență și prin poșta electronică la adresa: asistenta@ctif.gov.md.

 


via | ctif.gov.md

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF)

1309 vizualizări

Data publicării:

28 Iulie /2020 10:06

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

CTIF | centru de apel | servicii electronice | monitorul.fisc.md

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon