Știri
CTIF: Centrul de apel, tot mai solicitat de utilizatorii serviciilor electronice
Potrivit datelor statistice ale Direcției asistență clienți care deservește Centrul de apel al CTIF, în luna mai numărul solicitărilor de asistență a constituit peste 6,8 mii, iar în luna iunie practic s-a dublat și a atins circa 12,6 mii.
În perioada mai-iunie 2020, cele mai multe apeluri telefonice – peste 7,7 mii – au parvenit de la clienții instituției care au solicitat suport tehnic în utilizarea sistemelor informaționale și aplicațiilor de lucru. Aproape 3,3 mii de solicitări au fost adresate de utilizatorii serviciilor CTIF și au vizat aspecte legate de obținerea semnăturii electronice, 3 mii – de conectarea la serviciile fiscale electronice, circa 3,3 mii – de utilizarea altor servicii prestate de instituție. Totodată, peste 2,1 mii de utilizatori ai sistemelor de evidență contabilă administrate de CTIF au solicitat și au primit asistență tehnică privind utilizarea acestor sisteme.
Amintim că, Centrul de apel 022 822222 pune la dispoziția clienților și utilizatorilor serviciilor prestate de CTIF cinci linii telefonice de asistență. Persoanele interesate pot selecta liniile telefonice în funcție de tematica asistenței solicitate:
tasta 1 – suport tehnic pentru clienții CTIF;
tasta 2 – asistență și suport tehnic privind utilizarea sistemelor de evidență contabilă administrate de CTIF;
tasta 3 – suport consultativ privind procedura de obținere a semnăturii electronice eliberate de CTIF;
tasta 4 – asistență privind conectarea la serviciile fiscale electronice;
tasta 5 – asistență pentru alte servicii electronice prestate de CTIF.
Centrul de apel al CTIF funcționează de luni până vineri, între orele 8.00 și 17.00, pauza de masă: 12.00 – 13.00. Apelurile la numărul de telefon 022 822222 pot fi efectuate din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, la tarife standard. Doritorii pot remite solicitările de asistență și prin poșta electronică la adresa: asistenta@ctif.gov.md.
via | ctif.gov.md
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe (CTIF)
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1309 vizualizări
Data publicării:
28 Iulie /2020 10:06
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
CTIF | centru de apel | servicii electronice | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.