07
07 2014
912

Cum pot atrage start-up-urile media investitori

Atragerea clienţilor ţine de fiecare antreprenor în parte, de fiecare companie, însă, de multe ori, investitorii te întreabă cum poţi să atingi anumite graniţe în ceea ce priveşte numărul lor. Te întreabă cum poţi obţine 100, 1.000 sau 10.000 de clienţi.

Primul pas în această situaţie este înţelegerea nevoilor clienţilor. Trebuie realizate două seturi complet diferite prin care le poţi potoli «setea».

De exemplu, cititorii unui site sunt acolo pentru a consuma conţinut, astfel site-ul construieşte acea audienţă cu un conţinut mare şi marketing spectaculos. Agenţii de publicitate sunt acolo pentru a cumpăra atenţia cititorilor, astfel trebuie să găsească metode inovatoare pentru a le livra aceasta.

Un site are nevoie de repere pentru ambele. Investitorii sunt dispuşi să tolereze pierderile atunci când văd că audienţa creşte.

Investitorii te lasă sa îţi defineşti propriile unităţi de măsurare a succesului. Metricul final al succesului financiar este creşterea profitului, acesta fiind cel care va muta acul la sfârşitul zilei. Din fericire, multe stadii incipiente şi de creştere concentrate pe investitori înteleg că succesul financiar real le cere să investească în maşinăriile de creştere şi atunci pot solicita o scară mai mare pentru a obţine profitabilitate.

Acesta este un lucru bun atunci când eşti pe Twitter sau Uber şi poţi ridica bani semnificativi de la investitori sau de la piaţa publică în timpul avalanşei dolarilor.

Este un pic mai greu să echilibrezi dacă trăieşti într-o lume a multor start-up-uri unde încă se aplică regula strângerii de fonduri.

De aceea, trebuie să îţi defineşti metricii semnificativi care indică prezenta dolarilor în viitorul tău. De exemlu, poţi arăta că ai suficiente scări pentru a atrage advertiserii, ai nevoie de un milion de vizitatori unici lunar, care sunt dovediţi de conţinutul companiei X, aşa că la sfârşitul anului Y ai nevoie să atingi acel milion. Acum ai avea metricul care poate fi reprezentat de un simplu grafic.

Pe lângă creştere şi profitabilitate, investitorii au nevoie să vadă scala. Dacă afacerea ta arată ca un colţ curat şi uscat în ceea ce priveşte scala, urmezi să fii într-un loc dificil. Investitorii media investesc cu speranţa în finanţarea următorului Facebook, nu în întreprinderi mici cu un flux constant al numerarului.

Gandeste-te la mai mulţi metrici ţintă de urmărire diferiţi pentru afacerea ta, cum ar fi: vizitatori unici, creşterea veniturilor, capacitatea procesării tehnologiei, creşterea angajaţilor, numărul de clienţi, dar şi alţi metrici relevanţi pentru conţinutul unei afaceri, cum ar fi vizualizarile paginii şi timpul de menţinere a atenţiei.

Dar la sfârşitul zilei un singur metric este mai relevant şi îţi poate ghida afacerea mult mai uşor pentru ca investitorii tăi să înţeleagă. Simplitatea şi concentrarea reprezintă cheia.

via www.eco.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.