07
08 2015
663

Doi ani de la crearea centrului unic de apel al serviciului vamal

În august 2013, Serviciul Vamal lansa Centrul Unic de Apel pentru persoane fizice și juridice. La doi ani de la crearea Call Centrului, acesta și-a confirmat utilitatea și eficiența. Agenții economici și persoanele fizice nu mai sunt puși în situația de a căuta informația în surse nesigure, cu riscul de a fi duși în eroare prin dezinformare.

Acum, toată informația poate fi obținută în timp util de la angajați vamali specializați, cu efort minim și siguranță maximă în calitatea răspunsurilor primite.

Recepţionarea apelurilor la linia de informare se efectuează în zilele de lucru între 08.00-17.00 de către operator. În afara programului, toți solicitanții pot înregistra mesajul prin intermediul robotului, iar în cel mai scurt timp ei vor fi contactați pentru a li se comunica răspunsul la întrebarea adresată.

Numărul persoanelor care solicită informații la numărul Centrului Unic de Apel este în continuă creștere. Dacă în perioada august-decembrie 2013 au fost înregistrate peste 2 500 apeluri, atunci în aceeași perioadă a anului 2014 și în primele 5 luni ale anului 2015 numărul acestora s-a dublat.

Analiza întrebarilor parvenite denotă că cel mai mult cetăţenii sunt interesaţi de modul de traversare a frontierei de stat de către persoanele fizice cu produse alimentare, introducerea și scoaterea medicamentelor, introducerea și scoaterea mijloacelor bănești, vămuirea unităților de transport, achitarea vinietei etc. Răspunsurile la cele mai frecvente întrebări sunt plasate în rubrica Consultant vamal.

Pentru a obține consultații sau a sesiza despre orice fraudă, puteți contacta Centrul Unic de Apel la numărul de telefon: (+373 22) 574 111. Pentru detalii cu privire la situaţia de la frontieră, vă rugăm să accesați pagina web a Serviciului Vamal, www.customs.gov.md, (traficul în posturile vamale).



via | www.customs.gov.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.