Știri
Implementarea proiectului „Modernizarea serviciilor guvernamentale”
În procesul de implementare a proiectului Agenția de Guvernare Electronică a întâlnit un șir de deficiențe la etapele de identificare a serviciilor ce urmează a fi supuse modernizării, semnarea acordurilor de colaborare între Agenție și autoritățile publice ale căror servicii se supun modernizării, stabilirea drepturilor și obligațiilor părților implicate în procesul de modernizare etc.
Astfel, potrivit documentului aprobat, autoritățile/instituțiile publice prestatoare de servicii guvernamentale selectate pentru a fi supuse reingineriei și/sau digitizării vor semna cu Agenția de Guvernare Electronică acorduri de colaborare privind modernizarea serviciilor.
Procedurile de achiziție în cadrul proiectului „Modernizarea serviciilor guvernamentale” se vor desfășura de către Agenția de Guvernare Electronică, în conformitate cu directivele Băncii Mondiale. Totodată, contractele de achiziții pentru digitizarea serviciilor guvernamentale care au fost supuse anterior reingineriei și au fost finanțate din mijloacele proiectului vor fi semnate de către autoritatea/instituția publică responsabilă de prestarea serviciilor respective, de operatorul economic selectat și se contrasemnează de către Agenție.
Prin acest proiect se urmărește instituirea unui mecanism clar și concis al procedurii de implementare a proiectului de modernizare pentru potențialii beneficiari, precum și stabilirea unei practici unitare la nivel național, în care toate părțile implicate își cunosc drepturile și obligațiile.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1053 vizualizări
Data publicării:
12 Iunie /2020 08:00
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
guvernare electronica | modernizare | servicii publice | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.