09
12 2016
933

Ministerul Finanţelor a lansat concursul pentru selectarea logo-ului şi denumirii platformei achiziţiilor publice electronice (e-achiziţii)

Ministerul Finanţelor informează că a fost iniţiată procedura de dezvoltare a platformei achiziţiilor publice electronice, urmare a semnării la 30 noiembrie 2016 a unui Memorandum între Ministerul Finanţelor, Agenţia Achiziţii Publice, Centrul de Guvernare Electronică, mai multe asociaţii de business, ONG-uri, dar şi companii din sectorul IT. Astfel, pentru a asigura un proces eficient şi deschis, Ministerul Finanţelor invită doritorii de a-şi aduce aportul benevol la dezvoltare denumirii platformei de achiziţii electronice. Ideiile prezentate vor fi evaluate de către semnatarii Memorandumului în baza următoarelor criterii: a) încadrare în tema concursului (capacitatea de transmitere a mesajului); b) creativitate şi originalitate. Data limită de aplicare la concurs: 19 decembrie 2016. Ideiile urmează a fi prezentate la următoarea adresă de email: Mariana.Cepisco@tender.gov.md. Pentru mai multe detalii puteţi contacta la tel: 022 78 20 84.

via | mf.gov.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.