Știri
Necesitatea actualizării valorilor contractelor de achiziție publică
Potrivit notei proiectului expus pentru consultări publice, modul de ajustare a prețului contractului de achiziție publică de lucrări
Totodată, modificările din proiect acordă subiecților participanți la procesul de achiziție posibilitatea de a selecta formula în baza căreia va fi efectuată ajustarea contractelor, condiția ce urmează a fi prevăzută în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă, deoarece proiectul vine cu precizarea că modalitatea de ajustare a valorii contractului de achiziție se stabilește de comun acord între părți la semnarea acestuia și nu poate fi modificată pe durata executării.
Autorii argumentează intervențiile în Regulament prin necesitatea actualizării valorilor contractelor de achiziție publică de lucrări intervine cu atât mai mult cu cât realitatea economică actuală este masiv influențată de majorarea considerabilă a prețurilor la combustibil și gaze cu circa 50%, conflictul din regiune care a sistat livrarea materialelor de construcție contractate în Ucraina, Belarus sau Rusia, creștere considerabilă a costurilor materialelor principale utilizate în reparația drumurilor (bitum, agregate, oțel, ciment, elementele prefabricate), datorată situației incerte. Situația economică la moment nu au putut fi anticipată și cuantificată anterior declanșării evenimentelor descrise.
Recomandăm să examinați și Indexarea contractelor de achiziții publice: aspecte practice.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
948 vizualizări
Data publicării:
26 Aprilie /2022 07:57
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
achizii publice | proiect hotarire guvern | ajustarea tarifelor | contract
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.