Știri
Reglementarea achizițiilor publice pentru prevenirea COVID-19
Regulamentul se aplică contractelor a căror valoare estimată, fără TVA, este egală cu sau e mai mare decât 800 mii lei pentru bunuri și servicii și 2 mil. lei pentru lucrări.
Totodată, pentru contractele de achiziţii publice necesare pentru prevenirea și controlul infecției, a căror valoare estimată este mai mică decât pragul stabilit se vor aplica prevederile Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică.
Astfel, în cazul acestor proceduri de achiziții publice autoritatea contractantă are dreptul de a organiza și realiza procesul de comunicare cu operatorii economici pe suport de hârtie (în cazul lipsei funcționalităților în sistemul de achiziții electronice).
Pentru procedurile de achiziție publică menționate, perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data limită de depunere a ofertelor este de cel puțin 10 zile pentru procedura de licitație deschisă sau licitație restrânsă.
În cazuri de extremă urgență, autoritatea contractantă poate atribui contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări și servicii prin utilizarea procedurii de negociere, fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare.
Autoritatea contractantă, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la stabilirea ofertei câştigătoare, va informa în scris toți participanții despre rezultatele procedurii de achiziție publică, precum și despre motivele respingerii, în cazul ofertelor respinse, și despre motivele descalificării, în cazul ofertanților descalificați.
Contractele de achiziții publice se încheie după expirarea termenului de așteptare de 4 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1269 vizualizări
Data publicării:
09 Iulie /2020 07:59
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
achizii publice | atribuirea contractului | prevenire covid | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.