13
02
2017

2695

25 februarie: zi-limită de prezentare a rapoartelor
Ești avocat? Ești executor judecătoresc? Ești o companie cu mai mult de 5 salariați angajați? Atenție! Au mai rămas zile numărate până la data de 25 februarie2017 -perioada de raportare electronică!
Pentru că Centrul de certificare al Î.S. „Fiscservinform” este mereu alături de fiecare contribuabil și oferă ocazia de a profita de servicii la cel mai înalt nivel, vă prezentăm 4 PAȘI simpli, parcurgerea cărora va permite accesarea serviciilor.
Etapa 1 – Conectarea la serviciile fiscale electronice
PAS 1. Accesează pagina servicii.fisc.mdși creează un cont nou pentru conducător și contabil-șef sau a unei persoane împuternicite prin procură notarială.
PAS 2. La adresa certificare@fsi.fisc.md transmite setul de documente scanate, indicând numele de utilizator cu care ați făcut înregistrarea.
Setul de documente trebuie să conțină următoarele acte :
- copia buletinului de identitate a persoanelor responsabile;
- ordinul de desemnare a persoanelor responsabile de prezentarea documentelor fiscale electronice prin intermediul serviciilor fiscale electronice, semnat de către conducătorul entității raportoare;
- copia procurii autentificate notarial (după caz).
- IFS teritorial vă va contacta pentru a vă informa referitor la necesitatea semnăturii și ridicării actelor juridice.
-
Domeniu:
-
Instituție: