Servicii electronice

A fost lansată prima aplicație mobilă pentru industria turismului din Moldova

Asociația Națională pentru Turism Receptor din Republica Moldova(ANTRIM), cu suportul proiectului USAID Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderii (CEED II) au lansat astăzi prima aplicație mobilă pentru promovarea atracțiilor turistice din țara noastră. Aplicația, ce are ca imagine Noului Brand Turistic - simbolul Pomului Vieții, prezintă un top 50 de atracții turistice din Moldova din diverse categorii. Aici au fost incluse cele mai cunoscute vinării, monumente culturale și arhitecturale, muzee și mănăstiri din Moldova. Aplicația este în limba engleză și e disponibilă în două versiuni: pe iOS și Android, în AppStore și respectiv, Google Play și poate fi descărcată gratuit. Aceasta oferă informații generale despre destinații, localizarea pe hartă, cu posibilitatea de a planifica o vizită, de a invita prietenii prin intermediul rețelelor de socializare, de a stabili și vizualiza traseul utilizând harta în regim offline, precum și alte opțiuni. Trebuie să ținem pasul cu era tehnologiilor informaționale. Cele 50 de atracții turistice incluse nu reprezintă un topal celor mai vizitate. Am încercatsă scoatem în evidență și alte locații, mai puțin cunoscute și am îmbinat mai multe categorii. Pe viitor, planificăm să includem în aplicație și mai multă informație, să oferim turiștilor posibilitatea de a-și împărtăși impresiile direct în aplicație și chiar posibilitatea creării grupurilor de turiști, a declarat Natalia Țurcanu, director Asociația Națională pentru Turism Receptor din Republica Moldova. Lansarea aplicației mobile Moldova Holiday este parte a unei ample campanii de promovare a Brandului Turistic, care va începe în această săptămână în cadrul Aeroportului Internațional Chișinău. În perioada 10-24 aprilie, tuturor vizitatorilor străini le vor fi distribuite în jur de 10.000 de cartele SIM cu Internet 3G gratuit. Aceste cartele vor avea imprimate QR codul aplicației. Aproximativ 15% din numărul total de turiști care au vizitat Republica Moldova anul trecut au aplat la serviciile agențiilor de turism. Restul au venit pe cont propriu, ceea ce înseamnă că anume acestui număr mare de turiști le va fi utilă aplicația, a subliniat Nicolae Platon, directorul Agenției Turismului a Republicii Moldova. Potrivit datelor statistice aplicațiile mobile cu profil turistic se clasifică pe al 7-lea loc cel în topul celui mai descărcat tip de aplicații. 60% din totalul de 1,75 miliarde de utilizatori de smartphone-uri au descărcat aplicații legate de călătorie, 45% din același grup intenționează să folosească aplicații mobile pentru a planifica o viitoare vacanță. Crearea aplicației mobile Moldova Holiday a costat circa 6000 de dolari.


via | agora.md

2583 vizualizări

Data publicării:

06 Aprilie /2015 13:31

Catalogul tematic

Servicii electronice

Etichete:

turism | Moldova | aplicatie | brand | iOS | Android | AppStore | Google Play

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon