Servicii electronice
Contribuabilii vor primi pe poşta electronică noutăţi din domeniul fiscal
- calendarul fiscal;
- noutățile fiscale;
- buletinul informativ al actelor legislative și normative;
- notificare privind apropierea termenilor de achitare a obligațiunilor fiscale;
- notificare privind neprezentarea dărilor de seamă;
- felicitări cu sărbătorile naționale și/sau profesionale;
- notificarea cu privire la erorile depistate în darea de seamă/declarația fiscală;
- notificarea despre restanțele admise;
- preavizarea blocării conturilor/încasarea forțată a mijloacelor bănești de pe conturile bancare.
- înștiințarea despre necesitatea depunerii declarației pe venit;
- notificarea despre nedepunerea declarației;
- felicitări cu sărbătorile naționale și/sau profesionale;
- notificarea despre datorii sau supraplată.
- SIA „Diseminarea mesajelor” funcţionează corespunzător algoritmului reflectat în figura 1.
Figura 1: Procesul general asigurat de către sistemul „Diseminarea mesajelor”
Abonarea la mesaje va fi posibilă prin selectarea din front-office a listei mesajelor, pe care utilizatorul doreşte să le recepţioneze de la SFS. Ca urmare, utilizatorul trebuie să accepte (obligatoriu) condiţiile de prestare a serviciului respectiv pentru a finaliza procedura de abonare. Sistemul „Diseminarea mesajelor” a fost dezvoltat în colaborare cu Î.S. „Fiscservinform”, structura responsabilă de menţinerea întregului Sistem informaţional integrat fiscal din RM. Respectiv, cu privire la importanţa şi necesitatea sistemului, Administratorul Î.S. „Fiscservinform”, Vitalie Coceban a evidenţiat că „implementarea tehnologiilor performate în procesul de gestiune şi circulaţie a informaţiei asigură un nivel superior privind calitatea interacţiunii comunicaţionale dintre SFS şi contribuabili . Privit sub această prismă, sistemul de diseminare automatizată a mesajelor determină crearea unui mediu favorabil pentru informarea publicului despre aspecte fiscale de o importanţă relevantă. Sistemul este un produs software şi hardware, fiind elaborat în conformitate cu cerinţele standardelor internaţionale, astfel încît securitatea informaţională este garantată”. Scopul elaborării unui asemenea instrument vizează majorarea gradului de transparenţă şi orientarea către informarea continuă şi operativă a contribuabililor pentru îmbunătăţirea raporturilor de comunicare cu aceştia. Pentru detalii contactaţi Centrul Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat la numărul 0 8000 1525 sau Centrul de Asistenţă tehnică, apelînd (022) 822-222.Instituții:
Serviciul Fiscal de Stat
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
2613 vizualizări
Data publicării:
11 Septembrie /2014 17:52
Catalogul tematic
Servicii electronice | Persoana fizică | Persoană juridică
Etichete:
servicii electronice | email | persoana fizică | persoana juridica
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.