Servicii electronice
Cum să-ți gestionezi toate resursele financiare de pe un telefon mobil
Mobile Money nu a fost conceput ca un mecanism de păstrare a banilor. Dar cu cât mai mult oamenii cheltuiesc, cu atât mai mulți bani ei au nevoie să depoziteze în portofelele lor mobile. Astfel, autoritățile tanzaniene elaborează un mecanism care va permite băncilor să plătească dobânzi operatorilor de telefonie mobilă.
Valoarea medie a cheltuielilor pentru lucruri de primă necesitate
În pofida progreselor de care se bucură telefoanele mobile și serviciile Mobile Money, există un obstacol important: puțini operatori de telefonie mobilă pot transfera bani către un alt operator. Asta înseamnă că un sistem financiar național sau internațional bazat pe plăți prin telefoanele mobile nu poate să se dezvolte.
Iată un exemplu cum funcționează internetul mobil în Occident. App Store de la Apple este separat de Google Play, care la rândul său este separat de magazinul Amazon Kindle. Iar dacă ați cumpărat ceva pe un dispozitiv nu înseamnă că o puteți folosi pe un altul. Până în iunie 2013, doar 0,4% din toate tranzacțiile au fost transferate la o altă rețea de telefonie mobilă, conform GSMA.
Grafic comparativ al activităților financiare în Tanzania
Cu toate acestea, Africa este lider la utilizarea Mobile Money. În iunie 2013, trei operatori de telefonie mobilă din Tanzania au ajuns la un acord de a permite transferuri de bani între diferite rețele de telefonie mobilă.
Asta în timp ce la sfârșitul lunii aprilie 2013, nouă operatorii de telefonie mobilă care acoperă 48 de țări din Africa și Orientul Mijlociu s-au angajat să accepte transferuri de bani mobile între rețelele lor.
via agora.md
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
2518 vizualizări
Data publicării:
05 Ianuarie /2015 12:36
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
cheltuieli | telefonie mobilă | angajat
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.