Monitorul SFS

Lucrări de mentenanță în cadrul mai multor sisteme informaționale ale SFS

Serviciul Fiscal de Stat că la data de 2 decembrie 2025, în intervalul 17:00-20:00, vor fi efectuate lucrări de mentenanță în cadrul mai multor sisteme informaționale, după cum urmează:
 

  1. SIA „e-Cerere”, modulul „Înregistrarea online a contribuabililor”;
  2. SIA „Declarația electronică-persoane juridice”, ajustarea raportului prezentat către BNS: 29-agr (anual), Formularul IZDPAR20- eliminarea link-urilor suplimentare din tabelul Declarației, Formularul ISAPTI17 – autocompletarea câmpului „Numărul de înscrieri”, implementarea noului Formular IUPT24.
  3. SIA „Colectarea informației din surse indirecte”, ajustarea Anexei nr. 1, Anexei nr. 12, cât și dezvoltarea Anexei nr. 111.
  4. SIA „e-Factura”, înlăturarea deficiențelor identificate de contribuabili.

 

Totodată, în cazul depistării eventualelor deficiențe tehnice, pentru a facilita remedierea acestora cât mai rapidă, autoritatea fiscală recomandă contactarea Centrului Unic de Apel al Serviciului Fiscal de Stat, la numărul de telefon 080001525, tasta 2.

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

193 vizualizări

Data publicării:

01 Decembrie /2025 12:59

Catalogul tematic

Servicii electronice

Etichete:

lucrări de mentenanță | sisteme informationale

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon