Diverse

Cum îi determini pe angajați să devină campionii brandului?

În urmă cu doi ani, Telekom trecea printr-un rebranding de proporții, care avea să schimbe nu numai imaginea companiei, ci și întreaga piață telecom. Odată cu rebrandingul, provocările nu au existat numai în exterior, ci și în interiorul companiei. Cum să îi faci pe angajaţi să înţeleagă că, deşi lucrează în continuare în cadrul aceleiaşi companii, aceasta nu mai este chiar la fel, şi că direcţia schimbării depinde în mare măsură de ei? Ca urmare a procesului de rebranding, finalizat în octombrie 2014, a apărut Brand Champions Awards – un program intern lansat de Telekom Romania, în 2015 – prin care compania își propunea să încurajeze acele comportamente ale angajaților care sunt în concordanță cu valorile și promisiunile brandului Telekom. Aceasta este nevoia de la care am pornit în programul Brand Champions Awards, ca o continuare firească a eforturilor de până atunci. Încă dinainte de rebrandingul din 2014 am înțeles că repoziționarea în piață și comunicarea de brand în extern trebuie să aibă un corespondent în comportamentul pe care îl avem în interiorul organizației, spune Diana Adam, Specialist Proiect – Dezvoltare Organizațională, Telekom Romania. Primul pas a fost unul de informare și educare a tuturor angajaților pe teme legate de înțelegerea brandului Telekom, rolul unui brand puternic și noua strategie a companiei. Al doilea pas a fost lansarea Brand Champions Awards, programul prin care au dorit să construiască brandul Telekom din interior. Concret, acest program oferă un cadru prin care sunt evidențiate și încurajate, la nivelul întregii organizații, acele comportamente ale angajaților ce contribuie în mod direct la felul în care Telekom reușește să livreze clienților săi valorile brandului: simplitate, inovație și competență, cu o puternică orientare către client, adaugă Diana Adam. În acest sens, a fost creat un mecanism prin care sunt recunoscuți și recompensați cei care întruchipează cel mai bine valorile brandului Telekom și care au astfel un impact concret în business. De asemenea, prin promovarea și exemplul câștigătorilor este încurajată consecvența acestor comportamente în cadrul companiei. Înainte de lansarea propriu-zisă însă, a fost realizat un sondaj din care a rezultat că angajații își doreau crearea unor noi oportunități de dezvoltare, corelate cu recunoașterea bunei performanțe. În acelaşi timp, organizaţia avea nevoie de o mai mare asumare de către fiecare angajat a responsabilității pe care o are ca individ asupra succesului companiei și de încurajarea unei orientări mai puternice faţă de client. Ţinând cont de aceste rezultate, a fost definit mecanismul programului, fiind centrat pe profilul unui campion al brandului Telekom. Programul efectiv se derulează într-o ediție sau două pe an. Mai multe află aici.

via | www.cariereonline.ro

1603 vizualizări

Data publicării:

09 Februarie /2017 10:37

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

brand | companii | angajati | management | lucru eficient

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon