23
09 2014
897

Departamentul de HR poate ajuta la dezvoltarea angajaţilor

Departamentul de HR este foarte important în cadrul unei organizaţii şi poate contribui la dezvoltarea angajaţilor. Cum este posibil? Câţiva membri ai Entrepreneur Organization au împărtăşit experienţele întâmpinate în momentele când echipele lor au ajuns într-o stare critică şi au fost nevoiţi să ia măsuri pentru remedierea problemelor.

Domeniul de aplicare a taxelor

Julia Langkraehr, antrenor strategic în Londra s-a confruntat cu situaţia privind posibilitatea de a angaja un manager de HR. Atunci, a decis sa externalizeze sarcina către o companie specializată în acest domeniu, al Resurselor Umane, ocuparea forţei de muncă, sănătate şi siguranţă.

Acest lucru a ajutat compania să actualizeze politicile de HR pentru a răspunde cerinţelor actuale. Au creat documente personalizate, precum un manual al companiei, au subliniat politici pentru noii angajaţi onboarding, vacanţe şi plăţi ale bolii, redundanţei şi multe alte proceduri legate de HR.

Au avut 24 de ore la dispoziţie în care puteau apela la îndrumare şi sprijin atunci când se întâlneau cu situaţii problematice. Prin externalizarea sarcinilor, au câştigat sprijinul şi expertiza pe care un angajat singur nu le-ar fi putut oferi.

Ia în considerare cultura

Cristopher Thierry, EO Montreal, a declarat că, din pacate, în loc de un departament de HR, multe companii ajung să construiască un serviciu psihiatric pentru angajaţi pentru a discuta politicile de birou.

Evident, HR-ul este mult mai mult decât atât şi integrarea funcţiei sale ar trebui să implice consolidarea culturii companiei, deoarece din cauza unei creşteri greşite a tensiunii şi a numărului de politici, o companie are nevoie să implementeze strategii privind resursele umane.

Un departament de HR ar trebui să acţioneze ca un portal de cultură şi multe probleme legate de HR pot fi eliminate prin angajarea celor cu aceleaşi valori de baza, în primul rând.

Departamentul său de HR a fost în măsura să recruteze 365 de zile pe an, ceea ce le-a oferit o bancă virtuală de unde au putut alege candidaţi. Acest lucru le permite să angajeze oameni care se potrivesc culturii.

Încredere şi conexiuni

Tejun Kang, EO New York, fondator şi CEO al Six Dimensions, spune că primul pas pentru integrarea cu succes a unui departament de HR este definirea modului în care va sprijini cel mai bine organizaţia. Acesta a învăţat rapid că seturile de calificare a profesioniştilor în HR variază.

Caută pe cineva care ar putea duce organizaţia către creştere şi care să minimalizeze greutăţile legate de această creştere.

Ei au nevoie de experienţă şi viziune, însă trebuie să aibă şi capacitatea de a transmite încredere, deoarece creşterea rezultă din schimbările organizaţiei. Cu un profesionist care poate construi încredere, schimbările sunt mai uşor de acceptat.

Departamentul său a fost capabil sa îl ajute să înţeleagă mai bine partea personală a angajaţilor şi i-a oferit o mai mare expunere către aceştia şi nevoile lor.

via eco.md

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.