Știri
Registrul de reclamaţii nu va mai fi obligatoriu pentru comercianți
Obligația de a deține Registrul de reclamaţii va fi anulată. Această măsură este inclusă în proiectul de lege pentru modificarea unor acte normative (facilitarea activității mediului de afaceri IV), aprobat de Parlament în lectura a doua în ședința din 29 februarie.
Astfel, din Legea nr. 105/2003 privind protecția consumatorilor, din art. 9, ce reglementează obligația vânzătorului, la lit. g, va fi eliminată sintagma să deţină registrul de reclamaţii la un loc vizibil.
După cum se menționează în nota proiectului, în incinta unităților de comerț este disponibilă informația de contact a Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, la care consumatorii pot apela în cazul în care au reclamații. Totodată, se păstrează obligația generală pentru comerciant de a recepționa și înregistra reclamațiile parvenite de la consumatori, fiind la fel menținută și sancțiunea contravențională pentru neînregistrarea și nesoluționare reclamației depuse.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1735 vizualizări
Data publicării:
01 Martie /2024 08:00
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
proiect de lege | acte normative | comercianti | registru
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.