Știri

Regulamentul privind funcționarea Consiliului de soluționare a disputelor în cadrul SFS urmează a fi modificat

Serviciul Fiscal de Stat anunță despre inițierea procesului de elaborare a Ordinului de modificare a Regulamentului privind organizarea și funcționarea Consiliului de soluționare a disputelor în cadrul Serviciului Fiscal de Stat, aprobat prin Ordinul SFS nr. 327/2018. Astfel, autoritatea invită toate părțile interesate să prezinte propuneri și sugestii la adresa electronică elena.criclivaia@sfs.md, până la data de 26 decembrie 2023. 

Precizăm, Consiliul are următoarele atribuții: examinează contestațiile depuse în conformitate cu prevederile art.2741 din Codul fiscal; examinează actele aferente cazului; ține evidența și sistematizează deciziile emise în Consiliu și depistează situații care pot constitui practici defectuoase în domeniul controlului de stat și le prezintă spre examinare Consiliului național de soluţionare a disputelor în domeniul controlului de stat.

 

Consiliul este format din președintele Consiliului, şefii direcţiilor cu atribuţii de elaborare sau implementare a metodologiilor de control fiscal, de management a riscurilor, de examinare a contestațiilor şi a subdiviziunii juridice din cadrul Serviciului Fiscal de Stat, precum și cel puţin 3 reprezentanţi ai asociaţiilor din mediul de afaceri cu relevanţă pentru domeniul fiscal, avînd între 7-9 membri în total.

Cu detalii despre modificările Regulamentului vom reveni pe parcursul elaborării proiectului.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

589 vizualizări

Data publicării:

21 Decembrie /2023 08:00

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

solutionarea disputelor

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon