Monitorul SFS
SIA „CISI” – Validarea documentelor în cadrul sistemului se efectuează automat cu data expedierii
Serviciul Fiscal de Stat informează că, după expedierea documentelor spre acceptare, în cadrul SIA „Colectarea informațiilor din surse indirecte” se efectuează procedura de validare automată a acestora.
Validarea documentelor este un proces automat și poate dura de la câteva ore până la câteva zile, în funcție de volumul de documente expediate sau câte documente în sistem sunt în procesare. La etapa actuală, reieșind din capacitatea mare de informație prezentată de către raportori, validarea documentelor se va desfășura pe parcursul a mai multor zile.
În context, este important de menționat că, informația va fi acceptată conform datei când a fost expediată în cadrul sistemului, care va putea fi vizualizată ulterior în Recipisă.
Pentru a afișa Recipisa documentului acceptat, se vor efectua pășii următori:
- Pasul 1: Din profilul paginii principale, accesați compartimentul „Acceptate”.
- Pasul 2: Din lista înregistrărilor selectați înregistrarea documentului acceptat pentru care doriți să afișați recipisa (un click pe înregistrarea documentului din listă pentru selecție).
- Pasul 3: În bara de meniu al listei se accesează butonul „Afișează recipisă”
Sesizările cu privire la deficiențele tehnice întâmpinate în cadrul utilizării serviciilor fiscale electronice se vor comunica prin intermediul poştei electronice (e-mail: asistenta@sfs.md) sau telefonic la Centrul de Unic de Apel al SFS – 080001525 (apel gratuit).
La fel puteți apela numerele de telefon ale Direcției organizare deservire fiscală din cadrul Direcției generale deservire fiscală: 022 823390, 0298 27834, 0231 52285.
Reamintim că Centrul unic de apel al Serviciului Fiscal de Stat a activat în zilele de sâmbătă și duminică, în perioada 25-26 februarie 2023, pentru a oferi suportul necesar contribuabililor în procesul de prezentare a declarațiilor fiscale.
IMPORTANT!!!
Potrivit prevederilor Codului fiscal (art. 240 lit. d)), procedura de examinare a cazului de încălcare fiscală nu poate fi iniţiată dacă încălcarea ce ţine de utilizarea serviciilor fiscale electronice a fost determinată de o defecţiune tehnică ce nu depinde de voinţa contribuabilului.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
780 vizualizări
Data publicării:
28 Februarie /2023 16:18
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
serviciul fiscal de stat | validare | surse indirecte
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.