Sectorul IT

icon Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) desfășurate de către rezidenții Parcului IT

Urmare a modificărilor operate la data de 12.02.2024, rezidenții parcului IT au dreptul să desfășoare genul de activitate în regimul fiscal preferențial activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) (82.20), bazate pe tehnologie/canal de comunicare cu clientul (contact center), prestate exclusiv spre export, inclusiv activități prestate în relațiile cu clienții în procesul de aprovizionare și logistică în transportul de marfă.     1) Care sunt condițiile necesare a fi întrunite ...

Rodica Cheptene

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

159 MDL

Comandă acum

725 vizualizări

Data publicării:

02 Septembrie /2024 07:55

Catalogul tematic

Facilități pentru IT-companii | Servicii electronice

Etichete:

servicii electronice | campanie de promovare | sector IT | call centru

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon