Sectorul IT
Activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) desfășurate de către rezidenții Parcului IT
Urmare a modificărilor operate la data de 12.02.2024, rezidenții parcului IT au dreptul să desfășoare genul de activitate în regimul fiscal preferențial activități ale centrelor de intermediere telefonică (call center) (82.20), bazate pe tehnologie/canal de comunicare cu clientul (contact center), prestate exclusiv spre export, inclusiv activități prestate în relațiile cu clienții în procesul de aprovizionare și logistică în transportul de marfă. 1) Care sunt condițiile necesare a fi întrunite ...
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul
Deja sunt abonatAutentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
725 vizualizări
Data publicării:
02 Septembrie /2024 07:55
Catalogul tematic
Facilități pentru IT-companii | Servicii electronice
Etichete:
servicii electronice | campanie de promovare | sector IT | call centru
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.