Știri
Analiza modificărilor aferente delegării personalului
Începutul anului 2024 a fost marcat de mult așteptatele modificări în Regulamentul cu privire la delegarea salariaților entităților din RM, aprobat prin HG nr. 10/2012. Actualizarea prevederilor a fost justificată prin corelarea bunelor practici internaționale aplicate în procesul de delegare. Cu toate că noile reglementări sunt în vigoare din 1 ianuarie anul curent, reprezentanții mai multor entități solicită o informare suplimentară cu privire la noile prevederi normative.
Pentru a oferi deținătorilor unui abonament al „monitorului fiscal FISC.md” mai multe detalii la acest capitol, în ediția din iunie a revistei este publicat articolul „Delegarea personalului entității. Modificări importante”, elaborat de Rodica Cușmăunsă, în care autorul trece în revistă principalele modificări și completări la Regulament, operate prin HG nr. 1058/2023, aplicabile începând cu 1 ianuarie 2024.
Astfel, atrage atenția autorul, în tot conținutul Regulamentului cuvântul „salariat” a fost substituit cu „personal”, iar cuvintele „documente primare” – cu „documente confirmative”. Totodată, Regulamentul a fost completat cu noi noțiuni, cum ar fi: cheltuieli de transport, documente confirmative și personal. În același context, noțiunile deplasare în interes de serviciu, diurnă, documente de călătorie și plafon de cazare au fost modificate semnificativ.
Mai multe detalii ce țin de modificarea și completarea Regulamentului cu privire la delegarea salariaților entităților din RM, găsiți în nr. 4 (88) a revistei „monitorul fiscal FISC.md”.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
912 vizualizări
Data publicării:
06 Iunie /2024 09:55
Catalogul tematic
Noutăți fiscale | Legislație fiscală
Etichete:
modificarea legislatiei | entitate | salariat | delegare
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.