Știri
CNAS: Centrul de Apel oferă consultanță de luni până vineri
În cazul în care apar neclarități ce țin de subiectele:
- stabilirea, calcul și plată a pensiilor, alocațiilor, ajutoarelor şi compensaţiilor;
- stabilirea, calcul și plată a indemnizațiilor pentru incapacitate temporară de muncă, a indemnizațiilor adresate familiilor cu copii, indemnizațiilor de maternitate și paternale;
- evidenţa plătitorilor şi a contribuţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat etc.,
persoanele fizice și juridice pot apela la Centrul de Apel al Casei Naţionale de Asigurări Sociale, care a extins domeniile de consultanţă.
Astfel, apelând la numărul de telefon unic (022) 257-777, atât plătitorii de contribuții de asigurări sociale de stat, cât și beneficiarii diferitor tipuri de prestații vor exclude incertitudinile apărute.
Centrul de Apel activează de luni până vineri, de la ora 7.30 până la 16.00, fără pauza de masă.
Instituții:
Casa Națională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
663 vizualizări
Data publicării:
09 Decembrie /2022 07:56
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
call centru | cnas
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.