Știri

Cum obținem consultanță în domeniul prestațiilor sociale?

Casa Națională de Asigurări Sociale informează despre modalitățile de obținere a serviciilor de informare și consultanță:

 

pe pagina oficială pot fi găsite informații operative și utile cu privire la serviciile publice prestate de CNAS pentru cetățeni, inclusiv pentru plătitorii de contribuții de asigurări sociale, precum și informații privind activitatea CNAS;

 

Centrul de apel al  CNAS - serviciu de consultanță l-a distanță prin intermediul unui număr de telefon unic. Operatorii Centrului de apel oferă răspunsuri la întrebări ce ţin de stabilirea, calcularea și plata pensiilor și altor prestaţii sociale, inclusiv întrebări din domeniul înregistrării și evidenței plătitorilor și contribuțiilor de asigurări sociale de stat. Centrul de apel activează de luni până vineri, de la ora 08.00 până la ora 17.00, la numărul unic de telefon 022 257 777.

 

 Casele Teritoriale de Asigurări Sociale - subdiviziuni ce asigură deservirea și consultarea populației la nivel teritorial. Specialiștii CTAS oferă informații din domeniul asigurărilor sociale de stat, precum și  consultă cetățenii cu privire la stabilirea şi reexaminarea pensiilor şi altor prestaţii sociale.

 

Pentru a primi servicii de informare și consultanță în cadrul CTAS urmează de utilizat serviciul electronic "Programare online la CTAS", care va economisi timpul și resursele cetățenilor.  

 

Suplimentar, cetățenii se pot informa cu privire la serviciile publice prestate de CNAS, accesând paginile CNAS pe FacebookTelegram și Instagram, pot expedia adresări semnate electronic la adresa: secretariat@cnas.gov.md, sau pe suport de hârtie - prin intermediul oficiului poştal.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Compania Naţională de Asigurări în Medicină a RM

974 vizualizări

Data publicării:

29 Mai /2023 09:50

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

consultanta | asigurări sociale de stat

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon