
Monitorul SFS
Cum pot fi prevenite situațiile de restituire a sumelor achitate prin serviciul „Contul Unic”?
Subsistemul de generare a notei de plată „Contul unic” reprezintă instrumentul de formare a notei de plată pentru obligațiile fiscale și achitarea ei prin virament la instituțiile financiare, unde contribuabilul deține contul de decontare.
Cum să prevenim situațiile de restituire a sumelor achitate?
După semnarea notei de plată este necesar:
- de verificat corectitudinea datelor reflectate din câmpurile care sunt obligatorii (ex. codul IBAN, informația despre clasificația economică, data notei de plată, reflectarea corectă a codurilor localităților, reflectarea corectă a sumelor pe localități)
- de verificat ca suma totală din nota de plată și din informația din partea tabelară, aceste valori trebuie să fie identice
- de verificat ca data și suma totală a ordinului de plată sa fie aceeași cu data și suma notei de plată, acestea trebuie să fie identice.
Achitarea o faceți după ce nota de plată a obținut statutul „Transmisă”.
Totodată, SFS pune la dispoziție și Ghidul cu privire la utilizarea subsistemului „Contul unic”, care poate fi accesat aici.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
90 vizualizări
Data publicării:
07 Martie /2025 08:00
Catalogul tematic
Servicii electronice | Contribuabil
Etichete:
restituirea sumei | servicii electronice | contribuabil
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.