Știri

Cancelaria de Stat a Guvernului trece la circuitul electronic al documentelor

Începând cu ianuarie 2017, documentele Cancelariei de Stat a Guvernului sunt înregistrate, expediate și redirecționate doar prin sistemul informațional „e-Management”. Măsura vine să asigure buna implementare a inițiativei ”Guvern fără hârtie” și să eficientizeze activitatea operațională a instituției. Astfel, proiectele hotărârilor urmează a fi înaintate spre examinare și aprobare Guvernului în format electronic și respectiv, cele aprobate de Cabinetul de miniștri, după emiterea acestora, nu mai sunt expediate ministerelor pe suport de hârtie, ci doar în format electronic. Totodată, în vederea asigurării transparenței în procesul decizional, proiectul ordinii de zi a ședințelor de Guvern și proiectele de acte normative ce urmează a fi examinate și aprobate de către membrii Executivului vor fi plasate doar în format electronic, pe pagina web oficială a Guvernului www.gov.md.

via | gov.md

Instituții:

Guvernul Republicii Moldova

1380 vizualizări

Data publicării:

13 Ianuarie /2017 14:00

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

Cancelaria de Stat | documente | format electronic | e-Management | cabinet de ministri | suport de hirtie

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon