Știri

Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” - succes prin comunicare

În societatea modernă accesul la informație într-un timp record a devenit imperios pentru fiecare cetățean. Modalitățile noi și foarte diverse de comunicare uneori nu sunt suficiente pentru a satisface în totalitate curiozitatea oamenilor. În situații urgente, când suntem sub presiunea timpului, apelăm la metode clasice, dar sigure, de informare. Astfel, serviciile de consultanță telefonică devin instrumente tot mai des utilizate în procesul de deservire în masă a cetățenilor și practic fiecare companie publică/privată le utilizează în activitatea sa. Întreprinderea de Stat „ Fiscservinform” revine în atenția instituțiilor publice şi entităților comerciale cu cea mai largă gamă de servicii Call-Centru , pentru a Vă asigura un nivel înalt de deservire informativ-consultativă în relațiile cu clienții dumneavoastră. Serviciile oferite de Centrul de Apel al Întreprinderea de Stat „Fiscservinfrom” sunt prestate de către un colectiv calificat, instruit și competent. Echipa de operatori garantează cea mai bună asistență, asigurând suportul telefonic și on-line pentru cetățeni. Tindem ca fiecare client să fie deservit cu mare grijă și atenție sporită, pentru că un client informat este un client mulțumit. Pentru informații suplimentare privind activitatea şi serviciile oferite de către Centrul de Apel al Î.S. „Fiscservinform” contactați-ne la numărul de telefon 022 822-222 sau vizitați pagina web callcenter.fsi.md.

via | fiscservinform.md

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

2538 vizualizări

Data publicării:

26 Octombrie /2017 16:37

Domeniu:

Noutăți

Etichete:

call centru | Fiscservinform | servicii de calitate

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon