Știri
client.chamber.md: expertiză și evaluare online
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) continuă dezvoltarea platformei online www.client.chamber.md în scopul modernizării și simplificării serviciilor prestate în domeniul expertizei mărfurilor, evaluării bunurilor și emiterii de certificate de origine preferențiale. Din luna iunie 2021, CCI emite rapoarte electronice privind expertiza și evaluarea, ceea ce va permite întreprinderilor să utilizeze toate serviciile disponibile pe platformă exclusiv online.
În momentul de față, când antreprenorii și-au stabilit obiective de optimizare a costurilor, iar numărul tranzacțiilor online este în continuă creștere, noua platformă devine un instrument necesar și solicitat pentru afaceri. Peste 50 de agenți economici din domeniul industriei și produselor agricole s-au conectat deja la Platforma www.client.chamber.md, apreciind avantajele acesteia.
Onceanu Irina, director „ZAM ZAM ACTIV” SRL, Ialoveni
Compania noastră a încercat platforma online a CCI pentru a obține rapoartele de origine la nucile pe care le exportăm. Apreciem implementarea platformei, deoarece este performantă, eficientă și salutăm trecerea la eliberarea rapoartelor și certificatelor în format electronic. În cabinetul personal al companiei creat putem în orice moment să vedem toate cererile și actele solicitate și la ce etapă de examinare sunt. Sperăm că în viitor toate serviciile CCI vor fi digitalizate.
Rojnov Eugen, manager logistica „Euro Yarns” SRL, Ungheni
Utilizarea platformei client.chamber.md este foarte simplă.
Pentru primul pas, expediați o cerere de înregistrare pe platforma online la adresa electronică client@chamber.md și client.cciarm@gmail.com sau apelați la numerele de telefon: (022) 23 87 81, 079 476 109, 069 448 826 cu oferirea informației: Denumirea companiei și IDNO-ul Companiei.
Pentru mai multe detalii despre utilizarea platformei online, accesați link-ul.
Transformarea digitală a serviciilor Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova
În ultimii ani, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova implementează activ strategia pentru transformarea digitală a serviciilor sale. În contextul restricțiilor impuse de pandemia COVID-19, în 2020 CCI a RM a îndemnat mediul de afaceri să utilizeze serviciile digitale pentru a reduce impactul restricțiilor asupra activității comerciale. Antreprenorii pot participa deja la expoziții virtuale www.virtual-fairs.md, seminare web, consultări pe diverse teme, forumuri de afaceri, dar și pot solicita expretiza, evaluarea mărfurilor și serviciilor online. Până la sfârșitul anului este planificată adăugarea a încă trei servicii pe platforma online www.client.chamber.md:
Carnet ATA pentru export temporar;
Certificate electronice de origine;
Avize de atestare a impedimentului justificator - forță majoră.
Lucrările continuă și la platforma de învățare la distanță Academy.chamber.md; precum și la Registrul membrilor Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
„Platforma www.client.chamber.md a fost lansată în luna septembrie 2020 cu suportul financiar al Agenției Elvețiene pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului „Optim - Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova”, realizat de Helvetas Swiss Intercooperation în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.”
Pentru a fi la curent cu toate evenimentele organizate de Camera de Comerț și Industrie a RM, precum și cu serviciile oferite mediului de afaceri, urmăriți actualizările pe site-ul CCI și paginile de pe rețelele sociale:
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1161 vizualizări
Data publicării:
29 Iunie /2021 11:42
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
servicii electronice | antreprenori | Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.