Știri
Dosarele de achiziții publice vor fi păstrate cinci ani
După cum a menționat ministrul Finanțelor, Serghei Pușcuța, prin aprobarea acestui regulament se stabilesc norme pentru întocmirea și păstrarea dosarului de achiziție publică a documentelor utilizate de către autoritatea contractantă în procesul derulării unei proceduri de atribuire, cât și cele aferente utilizării după finalizarea procedurii de atribuire, în condițiile utilizării SIA RSAP.
Astfel, dosarul achiziției publice reprezintă totalitatea atât a documentelor utilizate de către autoritatea contractantă în procesul derulării unei proceduri de atribuire, cât și a documentelor aferente utilizate după finalizarea acesteia.
Orice informație privind bunurile, lucrările sau serviciile solicitate în cadrul procedurii de achiziție publică, denumirea și datele de contact ale ofertanților, precum și denumirea și datele de contact ale operatorului economic cu care este încheiat contractul de achiziție, prețul contractului se pune la dispoziția solicitantului de către autoritatea contractantă, în cazul în care informația menționată nu este vizibilă/accesibilă în SIA RSAP.
Totodată, autoritatea contractantă va oferi, la solicitarea operatorilor economici care au depus oferte sau cereri pentru procedura de preselecție, orice informație cu privire la oferta/candidatura sa.
Proiectul prevede că documentele aferente procedurii de achiziție publică se păstrează pe suport de hârtie doar în cazul în care se aplică art.33 alin.(7) și alin.(11) din Legea privind achizițiile publice sau în cazul în care nu sunt semnate electronic și se îndosariază conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 618/1993 și Hotărârii Guvernului nr. 115/1996.
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
930 vizualizări
Data publicării:
29 Octombrie /2020 07:59
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
achizii publice | dosar | SIA RSAP | hotarire guvern | monitorul.fisc.md
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.