28
06 2021
233

Gala Businessului Moldovenesc: aprecierea eforturilor producătorilor autohtoni

La ediția din anul curent a concursurilor „Marca comercială a anului” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității” au fost înregistrate 150 de întreprinderi, 126 dintre acestea fiind premiate în cadrul evenimentului „Gala Businessului Moldovenesc” organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI) în parteneriat cu Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI).

 
Premiile oferite în această ediție demonstrează curajul, perseverența și dorința companiilor de a se afirma pe plan național și de a-și contura reușitele în domeniul promovării mărcilor comerciale și a managementului calității. Toți învingătorii prezenți aici sunt o dovadă a faptului că fiecare companie și brand are nevoie de promovare și că toate acțiunile pe care le întreprind nu sunt în zadar și contribuie direct la dezvoltarea mediului de afaceri autohton, a menționat Sergiu Harea, președintele CCI a RM.

La rândul său, Viorel Iustin, directorul AGEPI, a menționat că concursul „Marca comercială a anului” a devenit în timp o veritabilă platformă de promovare și recunoaștere a brandurilor de succes pe piața autohtonă.

 
La ediția din acest an dintre cele 100 de mărci comerciale înregistrate la concurs, 94 au fost premiate în cadrul diferitor nominalizări, precum: Debutul anului; Afaceri de familie; Business Online; Export; Femeia în Afaceri; IMM-ul Favorit al anului; Inter; Liderul anului;  Rebranding; Marca Comercială Responsabilă social; Contribuție Importantă la Dezvoltarea Sustenabilă (Durabilă), Aprecierea consumatorilor, Reputație și încredere etc.

 
Totodată, pentru al doilea an consecutiv, cu suportul Centrului Național Anticorupție și PNUD Moldova au fost premiate companiile pentru implementarea standardelor de integritate în sectorul privat.


La eveniment au participat Președintele Republicii Moldova, Prim-ministrul interimar, reprezentanți ai corpului diplomatic, parteneri de dezvoltare, membrii comitetelor organizatorice ale celor două concursuri, precum și agenți economici din toate domeniile de activitate etc.


Gala Businessului Moldovenesc are ca scop evidențierea și promovarea celor mai competitive mărci de pe piața locală, care au implementat cu succes noile standarde ale managementului calității, afirmându-se prin calitatea produselor și serviciilor oferite pe piața națională și internațională.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.