Știri
Serviciile digitale oferite de CCI a RM - o soluție pentru diminuarea consecințelor pandemiei de COVID-19
În contextul restricții impuse de pandemia de COVID-19, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) îndeamnă mediul de afaceri din țară să acceseze serviciile digitale, pentru diminuarea consecințelor noului virus.
Mai jos vă prezentăm serviciile digitale, funcționale, pe care le puteți solicita de la CCI a RM, și care se află la un clik distanță:
- Dialog public-privat – platforma online a comitetelor sectoriale ale CCI
- Servicii de expertiză, evaluare și certificarea originii- platforma client.chamber.md-
- Expoziții virtuale B2B www.virtual-fairs.md
- Platforma Învățământ Dual- www.dual.chamber.md
Anul curent, CCI a lansat proiectul destinat digitalizării procesului de eliberare a Carnetelor ATA de către CCI, susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD).
Totodată, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în parteneriat cu Agenția de Guvernare Electronică (AGE) au organizat pe parcursul lunii aprilie 2021, 3 sesiuni de informare online, cu genericul: “Servicii digitale pentru susținerea afacerilor”.
De asemenea, CCI a RM, lucrează în prezent la dezvoltarea următoarele platforme online:
- Academy.chamber.md- instruire la distanță;
- Registrul membrilor CCI – https://chamber.md/membrii-cci/;
- Sime.md- Platforma Învățământ Dual dual.chamber.md cu integrarea Sistemului informațional de management în Educație.
Pentru a fi la curent cu toate evenimentele organizate de CCI a RM, dar și serviciile oferite mediului de afaceri, accesații paginile:
via | chamber.md
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1325 vizualizări
Data publicării:
18 Mai /2021 11:26
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
pandemie | servicii electronice | mediul de afaceri
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.