Știri
Formularele tipizate cu regim special în cazul achiziționării activelor şi serviciilor de locațiune de la furnizori cetățeni vor fi excluse
În cazul achiziționării activelor şi serviciilor de locațiune de la furnizori cetățeni ar putea să nu mai fie întocmite documente primare cu regim special, care se întocmesc conform formularelor tipizate. Respectiv, în acest caz, contribuabilii ar putea aproba și tipări de sine stătător documentele primare cu elemente obligatorii pentru documentele primare.
Proiectul de modificare a Legii nr. 287/2017 contabilității și raportării financiare, prin care se propune excluderea din articolul 12 a alin.1, lit.d, este propus pentru consultări publice de către Ministerul Finanțelor. Precizăm că, în momentul de față, art. 12 alin. (1) lit. d) al Legii nr. 287/2017 prevede că în cazul achiziționării activelor şi serviciilor de locațiune de la furnizori cetățeni se utilizează documentele primare cu regim special care se întocmesc conform formularelor tipizate.
Prin proiectul elaborat de Ministerul Finanțelor se propune excluderea necesității utilizării formularelor tipizate cu regim special în cazul achiziționării activelor şi serviciilor de locațiune de la furnizori cetățeni. Ca urmare, contribuabilul de sine stătător va putea să-și elaboreze formularul respectiv în funcție de posibilitățile și necesitățile proprii, fără a utiliza formulare tipizate.
Proiectul poate fi consultat până la 21 februarie curent. Cu detalii vom reveni pe parcursul promovării și aprobării proiectului.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1339 vizualizări
Data publicării:
12 Februarie /2024 08:00
Catalogul tematic
Noutăți fiscale
Etichete:
formulare | furnizori | locatiune
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.