Știri

GPeC Republica Moldova 2023: cel mai important eveniment e-commerce și digital marketing

Care sunt cele mai eficiente instrumente de digital marketing pentru creșterea vânzărilor online, care sunt particularitățile marketing-ului digital în Republica Moldova și cum putem gestiona mai bine logistica și lanțurile de aprovizionare în contextul actual – aceste și alte aspecte au fost discutate astăzi, în cadrul conferinței GPeC Republica Moldova 2023.


 Acesta este cel mai important eveniment e-commerce și digital marketing din Europa Centrală și de Est și include o platformă de cursuri, work-shopuri cu experți consacrați din domeniu și este organizat de Camera Americană de Comerț din Moldova (AmCham), în parteneriat cu Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM), CPeC România și Proiectul Tehnologiile Viitorului în Moldova.


Totodată, în paralel cu Conferința GPeC, are loc GPeC Expo - locul în care furnizorii de servicii e-commerce își pot prezenta soluțiile în fața magazinelor online și pot obține lead-uri de la acestea.


Într-o lume în continua schimbare, unde tehologia și comportamentul consumatorilor evoluează rapid, este essential să fim pas cu pas cu transformările și să ne antrenăm cu încredere în această revoluție digitală. Comerțul electronic nu mai este doar un canal alternative, dar devine treptat chiar coloana vertebrală a economiei globale, a menționat Mila Malairău, directoarea executivă AmCham Moldova.


Totodată, Mihai Burunciuc, Policy Manager, AmCham Moldova, s-a referit la prevederile ce vizează taxele vamale, prevăzute în proiectul noului Cod vamal, ce urmează să intre în vigoare din 1 ianuarie 2024, precum și la conlucrarea cu autoritățile pentru eliminarea barierelor ce țin de comerțul electronic.


Un panel separat a fost dedicat provocărilor actuale privind curieratul internațional din Moldova comparativ cu țările UE, fiind discutate aspecte privind costurile de livrare din Moldova în UE și variante de optimizare a acestor costuri,  pentru a facilita efortul antreprenorilor locali și pentru a devein mai competitivi pe piața internațională. De asemenea, în cadrul acestui panel a fost abordată problema retururilor, dar și durata de livrare a mărfurilor. În același timp, experții au explicat ce presupune fulfillment-ul și cum poate ajuta comercianții online să își optimizeze costurile logistice.


Totodată, pe parcursul zilei va avea loc un panel antreprenorii moldoveni care au reușit să creeze afaceri de succes în domeniul comerțului electronic. Această sesiune specială își propune să evidențieze poveștile inspiraționale ale acestor antreprenori și să exploreze factorii cheie care au contribuit la reușita lor în mediul online.

author icon

Marina Căldare

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1107 vizualizări

Data publicării:

22 Iunie /2023 13:17

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

comert electronic

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon