Tichete de masă

Evidenţa tichetelor de masă

Care este modul de ţinere a evidenţei tichetelor de masă de către angajator, atât a celor pe purtători de hârtie cât şi electronice? Modul de ținere a evidenței este practic similar în ambele cazuri. Angajatorul urmează să păstreze copiile comenzilor de tichete de masă și a tabelelor de distribuire a tichetelor către salariați. Clienții Edenred primesc un tabel de distribuire generat în mod automat de sistem și livrat împreună cu tichetele de masă pe hârtie sau cu cardurile pentru tichetele electronice. Este important ca angajatorul să solicite salariaților săi să confirme primirea tichetelor prin aplicarea semnăturii olografe în acel tabel. Totodată, conform prevederilor Ordinul MF nr. 95 din 070518, anexa nr. 7, angajatorii urmează să solicite Declarația pe propria răspundere privind beneficierea de tichete de masă doar la locul de muncă de bază salariaților care doresc să beneficieze de tichete de masă. La livrarea tichetelor de masă, angajatorii vor primi de la operator o factură fiscală pentru valoarea nominală a tichetelor de masă și comision, plus centralizatorul tichetelor de masă.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

4467 vizualizări

Data publicării:

17 Noiembrie /2018 13:50

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

tichet de masa | evidenta | Edenred | Monitorul Fiscal

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon