25
11 2020
173

Fiecare al doilea card de masă este emis sub sigla Up Moldova

De trei ani angajații din Republica Moldova se bucură de cardurile Up Dejun. Operatorul francez este numărul 1 pe piața tichetelor de masă, cu peste 35 de mii de carduri emise și o rețea de acceptare de aproximativ 800 de comercianți.
 
Youssef Achour, Președinte Director Grup Up: „În cele 30 de țări în care operăm, piața de beneficii este în plină efervescență din mai multe motive. Unul dintre motive este legat de participarea soluțiilor noastre la politicile de relansare economică. Un al alt motiv este legat de nevoia de a veni în întâmpinarea clienților, partenerilor și utilizatorilor noștri cu soluții inovatoare, care creează cercuri virtuoase, care accelerează relansarea consumului, alimentează teritorii sau comunități bine definite și aduc beneficii economiilor în cel mai scurt timp.”
 
Elena Pap, director regional Grup Up (Romania, Moldova, Bulgaria, Serbia, Grecia): „Contextul în care suntem nu ne poate decât propulsa ca parteneri ai companiilor în optimizarea și creșterea business-ului lor, dar și a sectoarelor în care acestea activează, în calitate de furnizor de soluții digitale performante. Țările din regiune sunt în plină diversificare a ofertei lor digitale, care se consolidează și se dezvoltă, în special în Republica Moldova.”
 
Dumitru Cozmolici, director Up Moldova: „Ne bucurăm mult că putem constata faptul că piața tichetelor de masă este constituită și în plină consolidare. Una dintre  realizările grupului francez Up în Republica Moldova constă și în faptul că fiecare al doilea card de masă poartă sigla Up Dejun. O altă realizare a filialei noastre este că am reușit să menținem cea mai largă rețea funcțională de comercianți. Nu ne vom opri la aceste realizări și în viitorul foarte apropiat vom veni cu noi surprize atât pentru angajatori, cât și pentru utilizatorii noștri.”
Odată cu lansarea cardurilor UP, angajatorii dețin un instrument eficient pentru a-și motiva echipele. Companii importante din țară, preocupate de bunăstarea angajaților lor, l-au inclus în pachetul de beneficii oferit acestora.
 
Emmanuel Skoulios, președinte al CCI France Moldavie: „Up este o frumoasă întreprindere franceză pe care Camera de Comert si Industrie Franța-Moldova a asistat-o în procesul de luare a deciziei de lansare în Republica Moldova. Tichetul de masă este un know-how francez.  Vreau deci să felicit intreaga echipă Up Moldova cu ocazia aniversării sale, întreprindere care face parte de acum înainte din peisajul comunității de afaceri din Republica Moldova.”.
 
Petru Delinschi, vicepreședinte, director comercial Mobiasbanca: „Doresc companiei Up Moldova să crească mai departe, iar echipei acesteia le doresc multă sănătate în primul rând și eforturile pe care le depun să fie apreciate de toată țara.”
 
Mila Malairău, director, Camera Americană de Comerț: „Prin tichetele de masă a apărut o oportunitate minunată pentru angajatori de a motiva angajații, de a le oferi clipe frumoase la masă alături de cei dragi – colegi sau membrii familiei. La mulți ani!”
 
Dan Nuțiu, președinte, Asociația Investitorilor Români: „Doresc să urez celor de la Up Moldova multe succese, realizări și parteneri din plin. Sunt convins că dacă vor fi la fel de buni ca și până acum, toate aceste deziderate se vor îndeplini fără indoială.”
 
Tatiana Cartoflea, Șef serviciu resurse umane, Petrom Moldova SRL, OMV Group: „Dragă Up Moldova, îți mulțumim pentru colaborarea pe care am avut-o de la bun început. Vă dorim mult succes în continuare, sa aveți cât mai mulți parteneri care să dorească să-și bucure angajații cu serviciile pe care le oferiți. La mulți ani în continuare!”
 
La trei ani de la lansare,  cardul de masă Up a demonstrat că pentru anagajatori este un instrument de motivare a echipei : pentru angajați crește puterea de cumpărare, iar pentru comercianți mărește cifra de afaceri. Acest serviciu poate fi accesat pe www.upmoldova.md.
 
Despre Grupul Up
 
Up conectează indivizi, companii și teritorii dezvoltând platforme de gestiune, de tranzacții și de relaționare, ce contribuie la creșterea calității vieții și a performanței.
Up concepe soluții integrate ca răspuns la nevoile diferiților săi parteneri, clienți și beneficiari. Facilitează accesul la alimentație, cultură, timp liber, educație, ajutor la domiciliu, ajutoare sociale, gestiunea cheltuielilor profesionale și animarea dispozitivelor de motivare și fidelizare.
 
Cu o istorie de peste 50 de ani, puternic prin cei 3 600 de colaboratori și o prezență în 30 de țări, Grupul Up însoțește în viața de zi cu zi 29 milioane de persoane din întreaga lume. Up este un grup independent a cărui societate-mamă este o societate cooperativă și participativă.

via | :

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.