15
03 2018
613

Selectarea operatorului: o decizie fundamentală

Mai multe companii și-au anunțat intenția de a emite tichete de masă în Republica Moldova. Cum alegem emitentul de tichete de masă? Care aspecte trebuie analizate pentru o decizie fundamentată?

Autorizație
În mod cert pentru a emite tichete de masă, este necesar ca operatorul de tichete de masă să dețină autorizație pentru emiterea lor – cerință stabilită prin Legea cu privire la tichetele de masă.

Capacitatea de producție
Emitentul trebuie să dețină echipamente și tehnologii pentru a face față cerințelor stabilite de cadrul legal pentru securitatea tichetelor de masă, capacități de producție suficiente pentru a face față volumelor de lucru și de livrare rapidă a comenzilor plasate. Cu siguranță, în cazul clienților mari cu multe unități teritoriale și cu fluctuații frecvente de personal, contează ca emitentul de tichete să poată oferi flexibilitate axată pe nevoile clienților și să poată rapid ajusta comandă pe măsura intervenirii unor schimbări. Doar emitenții cu capacități de producție amplasate în Republica Moldova pot satisface o astfel de cerință.

Portofoliu de clienți
În prezent în faza de lansare a activității emitenților în Republica Moldova informația cu privire la portofoliul local de clienți este irelevantă. Însă un portofoliu mai extins de clienți pe piețele din regiune (România și alte state europene), cote de piață, numărul de carduri cu tichete de masă și alte informații de acest gen ar fi indicatori de credibilitate și expertiză dovedită în țările în care este deja prezent acel emitent.

Forța financiară și potențialul de inovare
Azi tichete de masă – mâine s-ar putea să apară multe alte produse și soluții inovative pentru beneficii extra-salariale pentru angajați. Un emitent care face parte din cadrul unui grup de companii cu forță financiară și potențial de inovare va avea capacitatea de a implementa rapid cele mai noi soluții, dezvoltate pe plan global. O companie parte a unui grup viguros va rezista cu ușurință oricăror șocuri pe paiața locală datorită suportului companiilor mame, astfel salariații și comercianții care vor deține tichete de masă nu vor fi expuși la riscuri.

Rețeaua de comercianți parteneri trebuie să fie extinsă, variată și într-o continuă dezvoltare
Cu siguranță, contează numărul de comercianți afiliați unui anumit emitent și acoperirea geografică cu unități comerciale afiliate. Comercianții tind să încheie simultan contracte cu mai mulți emitenți de tichete, ceea ce face ca rețeaua de comercianți afiliați emitenților de tichete să tindă să fie similară, cu mici diferențe, transformând acest indicator în unul mai puțin relevant în decizia de selectare a comerciantului.

Mărimea comisionului pentru tipărire, personalizare și livrare a tichetelor de masă
Valoarea tarifelor de tipărire, personalizare și livrare a tichetelor de masă contează la selectarea emitentului de tichete. Flexibilitatea în stabilirea tarifelor în funcție de numărul de salariați sau alți factori contează la fel de mult.
Edenred este lider în domeniul tichetelor de masă și va oferi clienților din Republica Moldova acces la cele mai noi tehnologii în domeniu, inclusiv prin posibilitatea de a alege din mai multe opțiuni — tichete pe suport de hârtie și carduri pentru tichete de masă.

Pentru detalii, puteți intra în contact cu un reprezentant Edenred: tichetedemasa-md@edenred.com.

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.