29
11 2013
966

IFPS pune în practică elemente ale Strategiei de comunicare a SFS

Consolidarea capacităţilor Centrului de apel al SFS, diversificarea canalelor de comunicare cu contribuabilii, centralizarea şi eficientizarea fluxului informaţional despre activitatea şi iniţiativele autorităţii fiscale – aceste indicaţii au fost date astăzi de către Şeful IFPS, Ion Prisăcaru, în cadrul şedinţei de lucru cu reprezentanții IS “Fiscservinform”, privind subiectele de automatizare a comunicării dintre Serviciul Fiscal de Stat și contribuabili.

Cu referinţă la activitatea Centrului de apel al SFS, Ion Prisăcaru a dispus, pentru creşterea randamentului şi diversificarea serviciilor acordate contribuabililor, dotarea acestuia cu noi echipamente şi suplimentarea numărului de angajaţi. De asemenea, se pretează implementarea de noi servicii prin extinderea gamei de soft-uri utilizate şi elaborarea unui nou meniu al intrărilor telefonice, care să permită contribuabililor, la apelarea Centrului de apel, să ia legătura cu experţii pe domeniul anume care îl interesează pe fiecare în parte.

În contextul elaborării şi extinderii numărului de servicii acordate contribuabililor, Şeful IFPS a punctat necesitatea consolidării comunicării mutuale, printr-un set tematic extins de mesaje electronice, precum notificări personalizate privind neprezentarea dărilor de seamă, despre restanţele admise, preavizări referitor la blocarea conturilor, înştiinţarea persoanelor fizice despre necesitatea depunerii declaraţiei pe venit etc. La atingerea acestor obiective, Ion Prisăcaru a specificat importanţa colaborării cu Proiectul BRITE şi alţi parteneri de dezvoltare.

La subiectul centralizării şi eficientizării fluxului informaţional privind activitatea şi iniţiativele autorităţii fiscale, Şeful IFPS Ion Prisăcaru a menţionat necesitatea unei mai bune coordonări a acestei activităţi, cu implicarea unei structuri consacrate din cadrul IFPS. Pe finalul şedinţei, funcţionarii fiscali implicaţi au primit instrucţiuni şi termene concrete de definitivare şi lansare în uz a produselor, pe domeniul lor de responsabilitate.

Serviciul de presă al IFPS

2 imagini

  • IFPS pune în practică elemente ale Strategiei de comunicare a SFS
Image 1 of 2
  • IFPS pune în practică elemente ale Strategiei de comunicare a SFS
Image 2 of 2

0 comentarii

Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.