Monitorul SFS

Strategia de comunicare a SFS – piatra de temelie a deservirii contribuabililor

Serviciul Fiscal de Stat acordă o atenție sporită metodologiei deservirii contribuabililor, la baza căreia stă Strategia de comunicare a SFS cu contribuabilii, a declarat șeful adjunct al IFPS, Elvira Pantea, în cadrul întrevederii cu expertul în comunicare din Suedia, Ylva Vesterlund. În cadrul întrevederii, părțile au discutat subiecte ce țin de definitivarea Strategiei de comunicare a Serviciului Fiscal de Stat, fiind menționat suportul deosebit al colegilor de la Agenția Fiscală Suedeză în realizarea cu succes și a acestui obiectiv. De asemenea, a fost relevat faptul că politica de administrare fiscală, spre care tinde SFS, este îndreptată spre asigurarea comodității contribuabililor, minimalizarea costurilor activităților de raportare fiscală pentru mediul de afaceri, soluționarea problemelor de ordin fiscal cu care se confruntă contribuabilii, toate acestea având drept scop general educarea civismului fiscal al populaţiei. De asemenea, s-a menționat că aceste obiective pot fi atinse prin promovarea unor reforme de modernizare europeană a autorității fiscale naționale, Strategiei de comunicare a SFS revenindu-i un rol extrem de important, cel de piatră de temelie a deservirii contribuabililor. Expertul suedez, Ylva Vesterlund, a vorbit despre rolul comunicării în promovarea civismului fiscal, menținând, prin exemplul practicilor Agenției Fiscale Suedeze, că o comunicare constructivă este iminentă conformării fiscale voluntare.

via | www.fisc.md

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat

1213 vizualizări

Data publicării:

17 Februarie /2016 09:40

Catalogul tematic

Noutăți fiscale

Etichete:

SFS | deservirea contribuabililor | strategie de comunicare

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon