Monitorul SFS

Politica fiscală: prevederi ce intră în vigoare de la 1 mai 2021

Începând cu 1 mai 2021, produsele alcoolice și cele din tutun introduse pe teritoriul Republicii Moldova și destinate a fi consumate pe teritoriul necontrolat de autoritățile constituționale ale Republicii Moldova, sunt pasibile marcării obligatorii cu timbru de consum.
 
Modul de procurare, utilizare și aplicare a timbrelor de consum este similar timbrelor de acciz și poate fi consultat aici. În acest sens, legislația în vigoare stabilește obligația marcării în timpul fabricării a producției alcoolice și din tutun – până la perfectarea importului acesteia pe teritoriul Republicii Moldova.

 

Timbrele de consum trebuie să fie aplicate pe ambalajul produsului, pe locurile special prevăzute, astfel încât deschiderea ambalajului să asigure deteriorarea timbrului lipit. În cazul în care ambalajul individual al produsului este învelit cu celofan sau este prevăzut cu un alt înveliș de protecție transparent, marcajele se aplică sub acest înveliș. 

 

Serviciul Fiscal de Stat recomandă contribuabililor vizați de normele expuse supra să întreprindă din timp acțiunile necesare în vederea obținerii timbrelor de consum pentru a asigura aplicarea acestora în procesul de producție până la momentul introducerii mărfurilor pasibile marcării pe teritoriul Republicii Moldova.

Recomandăm să citiți și articolul Поставки в Приднестровье алкогольной и табачной продукции: потребительская или акцизная марка?


via | www.sfs.md

Instituții:

Serviciul Fiscal de Stat | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

1461 vizualizări

Data publicării:

23 Aprilie /2021 10:28

Catalogul tematic

Noutăți

Etichete:

timbru de consum | SFS | 1 mai 2021 | monitorul.fisc.md

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon