Întrebări și răspunsuri

icon Vânzarea activului câștigat în cadrul campaniei promoționale. Consecințe fiscale

În conformitate cu art. 5 pct. 38) din Codul fiscal (CF), campanie promoţională  reprezintă modalitate de promovare a vânzărilor prin organizarea de concursuri, jocuri, loterii anunţate public şi desfăşurate pe o perioadă de timp limitată, cu acordarea de cadouri, premii, câştiguri, precum şi organizarea de către autorităţi şi instituţii publice a acestor activităţi în alt scop decât cel de promovare a vânzărilor.     Potrivit art. 12 pct. 14) din CF, noţiunea de câştig...

author icon

Jana Griciuc

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Serviciul Fiscal de Stat

icon Acest articol este destinat doar pentru utilizatorii abonați. Pentru a vă abona selectați abonamentul

Deja sunt abonat
image

Abonament Premium

2 499 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

1 599 MDL

Comandă acum
image

Abonament Electronic

799 MDL

Comandă acum

680 vizualizări

Data publicării:

21 Septembrie /2022 16:50

Catalogul tematic

Impozitul pe venit

Etichete:

impozit pe venit | campanie promoțională

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon