
Știri
Achiziționarea echipamentelor TIC destinate angajaților din sectorul public: cerințele tehnice vor fi standardizate
La desfășurarea procedurilor de achiziții publice privind procurarea stațiilor de lucru, echipamentelor periferice și soluțiilor software, indiferent de tipul achiziției, metoda și sursa de finanțare, ministerele, alte autorități administrative centrale subordonate Guvernului, Cancelaria de Stat și structurile organizaționale din sfera lor de competență, autoritățile/instituțiile publice și organizațiile de stat autonome subordonate sau fondate de Guvern, vor asigura elaborarea documentației de atribuire cu respectarea cerințelor tehnice și a configurațiilor minime stabilite în Regulile de profilare a stațiilor de lucru pentru angajații din sectorul public.
Ministerul Finanțelor a înaintat pentru consultări publice proiectul Regulilor de profilare a stațiilor de lucru pentru angajații din sectorul public, elaborat în vederea standardizării cerințelor tehnice pentru achiziționarea echipamentelor TIC (tehnologii informaționale și comunicații) destinate angajaților menționați.
În opinia autorilor, această abordare va permite achiziționarea unor stații de lucru și echipamente periferice care să răspundă optim cerințelor de performanță, eficiență și compatibilitate cu procesele de lucru, în timp ce va contribui și la standardizarea echipamentelor și licențelor software necesare. În acest fel, se va asigura că fiecare angajat dispune de echipamentele și tehnologiile necesare pentru a-și îndeplini sarcinile într-un mod eficient, iar procesele de lucru vor fi acoperite corespunzător.
Conținutul Regulilor reglementează configurațiile minime pentru stațiile de lucru. În acest sens, stațiile de lucru sunt ordonate în 3 categorii: stația de lucru standard, stația de lucru avansată și stația de lucru specializată, care sunt definite corespunzător. Similar, cu referire la echipamentele periferice sunt definite cerințele tehnice minime pentru imprimantele standard, multifuncțională și specializată, precum și aspecte referitoare la soluțiile software care urmează a fi achiziționate.
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Ministerul Finanțelor al Republicii Moldova
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
E-mail *
153 vizualizări
Data publicării:
24 Martie /2025 07:58
Catalogul tematic
Noutăți
Etichete:
consultari publice | sectorul public | achizii publice
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.