Știri
CNAS: Cum obții servicii de informare și consultanță?
Casa Națională de Asigurări Sociale dispune de mai multe modalități prin care beneficiarii pot obține servicii de consultanță.
În continuare prezentăm instrumentele prin care puteți obține informare și consultanță de la reprezentanții CNAS:
1.Pagina web-oficială www.cnas.gov.md - sursă sigură și comodă de informații
Pe pagina oficială pot fi găsite informații operative și utile cu privire la serviciile publice prestate de CNAS pentru cetățeni, inclusiv pentru plătitorii de contribuții de asigurări sociale, precum și informații privind activitatea CNAS.
2. Centrul de apel al CNAS - serviciu de consultanță la distanță prin intermediul unui număr de telefon unic
Operatorii Centrului de apel oferă răspunsuri la întrebări ce vizează stabilirea, calcularea și plata pensiilor și altor prestaţii sociale, inclusiv întrebări din domeniul înregistrării și evidenței plătitorilor și contribuțiilor de asigurări sociale de stat. Centrul de apel activează de luni până vineri, de la ora 07.30 până la ora 16.00, la numărul unic de telefon 022 257 777.
3. Casele Teritoriale de Asigurări Sociale - subdiviziuni ce asigură deservirea și consultarea populației la nivel teritorial
Specialiștii CTAS oferă informații din domeniul asigurărilor sociale de stat, precum și consultă cetățenii cu privire la stabilirea şi reexaminarea pensiilor şi altor prestaţii sociale.
4. Pentru a primi servicii de informare și consultanță în cadrul CTAS solicitanții mai pot utiliza serviciul electronic "Programare online la CTAS", care va economisi timpul și resursele cetățenilor.
5.Suplimentar, cetățenii se pot informa cu privire la serviciile publice prestate de CNAS, accesând paginile CNAS pe Facebook, Telegram și Instagram, pot expedia adresări semnate electronic la adresa: secretariat@cnas.gov.md sau pe suport de hârtie - prin intermediul oficiului poştal.
Instituții:
Casa Națională de Asigurări Sociale a Republicii Moldova | Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1011 vizualizări
Data publicării:
22 Martie /2023 07:59
Catalogul tematic
Noutăți | Asigurare socială de stat
Etichete:
asigurare obligatorie de asistenta sociala
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.