Știri
Camera de Comerț și Industrie continuă digitalizarea serviciilor
Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova (CCI a RM) continuă să-și dezvolte platforma online www.client.chamber.md cu scopul de a-și moderniza și simplifica serviciile în domeniul expertizei mărfurilor, evaluării bunurilor și emiterii de certificate de origine preferențiale.
Din iunie 2021, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a început să emită rapoarte electronice privind expertiza și evaluarea, ceea ce va permite întreprinderilor să utilizeze toate serviciile disponibile pe platformă exclusiv online.
Astfel, suplimentar la depunerea cererilor online pe platforma client.chamber.md, beneficiarul va putea primi documentul solicitat în format electronic (semnat cu semnătura electronică), prin email. Raportul semnat cu semnătură electronică, are aceeași valoare juridică ca și cel eliberat anterior pe suport de hârtie. (Procedura de perfectare a rapoartelor electronice a fost aprobată prin Decizia Biroului Executiv al Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, nr. 41/1 din 28 mai 2021).
Astăzi, când antreprenorii și-au stabilit obiective de optimizare a costurilor, iar numărul tranzacțiilor online este în continuă creștere, noua platformă online devine un instrument necesar și solicitat pentru afaceri.
Peste 50 de agenți economici din domeniul industriei și produselor agricole s-au conectat deja la Platforma www.client.chamber.md, apreciind avantajele:
- Serviciul de depunere a cererilor online economisește timp și costuri pentru companii. Cererea poate fi depusă online de oriunde și oricând, evitând deplasarea la sediul central al CCI a RM și la filialele regionale.
- Platforma poate fi accesată de pe un computer sau telefon mobil conectat la Internet.
- Utilizatorii pot alege în mod independent cum să semneze cererea prin serviciul MSign (semnătură electronică, semnătură mobilă sau buletin informativ electronic).
- Plata pentru servicii este disponibilă prin intermediul transferurilor bancare online sau a terminalelor de plată (Terminal Runpay - fără comisioane suplimentare).
- Documentele executate pot fi emise la cererea companiei în format electronic cu semnătura electronică a Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
În ultimii ani, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova implementează activ strategia pentru transformarea digitală a serviciilor sale. În contextul restricțiilor impuse de pandemia COVID-19, în 2020, Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova a îndemnat mediul de afaceri să utilizeze serviciile digitale pentru a reduce impactul restricțiilor asupra activității comerciale. Antreprenorii pot participa deja la expoziții virtuale www.virtual-fairs.md seminare web, consultări pe diverse teme, forumuri de afaceri, dar și pot solicita expertiza, evaluarea mărfurilor și serviciilor online. Până la sfârșitul anului, este planificată adăugarea a încă trei servicii pe platforma online www.client.chamber.md: Carnet ATA pentru export temporar; Certificate electronice de origine; Avize de atestare a impedimentului justificator - forță majoră.
Lucrările continuă și la platforma de învățare la distanță Academy.chamber.md; precum și la Registrul membrilor Camerei de Comerț și Industrie a Republicii Moldova - https://chamber.md/membrii-cci.
Pentru mai multe detalii despre utilizarea platformei online, accesați link-ul: https://expertiza.chamber.md/servicii-online/.
Pentru a fi la curent cu toate evenimentele organizate de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, precum și cu serviciile oferite mediului de afaceri, urmăriți actualizările pe site-ul CCI a RM și paginile de pe rețelele sociale:
Instituții:
Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD" | Camera de Comerţ şi Industrie a Moldovei
„Acest articol aparține exclusiv P.P. „Monitorul fiscal FISC.md” și este protejat de Legea privind drepturile de autor.
Orice preluare a conținutului se face doar cu indicarea SURSEI și cu LINK ACTIV către pagina articolului”.
Autentificare
Autentificarea se poate efectua cu ajutorul adresei de E-mail sau a Login-ului
E-mail/Login *
Parola *
Contul de utilizator a fost creat cu succes. Pentru confirmarea înregistrării accesați linkul de confirmare expediat la e-mailul indicat în formularul de înregistrare, care este valabil până la 30 zile calendaristice
Adresează-ne o întrebare
Dorești să obții un răspuns rapid si complex sau să ne sugerezi tematica unui articol necesar procesului tău de lucru? Loghează-te, expediază întrebarea sau sugestia și primești răspunsul experților în cel mai scurt timp la adresa de e-mail sau în profilul tău de pe pagină.
E-mail *
Comanda serviciului prin telefon
Introduceți corect datele solicitate și în scurt timp veți fi contactat de un operator
Prenumele *
Numele *
E-mail *
Telefon *
Feedback
Pentru monitorizarea statutului de prelucrare a Feedbackului expediat, recomandăm inițial să parcurgeți procesul de autentificare pe portal. Astfel, mesajul de răspuns din partea PP „Monitorul Fiscal FISC.md” la feedback se va salva și afișa în Profilul Dvs. În cazul expedierii feedback-ului fără a fi autentificat pe portal, mesajul va fi remis la adresa de e-mail.
E-mail *
Stimate utilizator
Pentru îmbunătățiri ulterioare vă îndemnăm să oferiți un feedback cu privire la calitatea și disponibilitatea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului web și al interfeței de utilizator comune.
1044 vizualizări
Data publicării:
11 Iunie /2021 12:53
Catalogul tematic
Servicii electronice | Noutăți
Etichete:
servicii electronice
0 comentarii
Doar utilizatorii înregistraţi şi autorizați au dreptul de a posta comentarii.