Știri

Centrul de Instruire a lansat serviciul de suport clienți „LiveChat”

Centrul de instruire al Î.S. „Fiscservinform” acordă o atenţie deosebită procesului de informare, consultare şi instruire a contribuabililor privind utilizarea serviciilor fiscale electronice. Astfel, în scopul creării unui mediu de interacțiune și mai eficient a fost lansat recent un nou instrument de comunicare în regim on-line. Serviciul de suport clienți „livechat” este disponibil pe Landing page „Cursuri de instruire privind modul de utilizare a „Serviciilor fiscale electronice” și are drept scop apropierea față de clienții noștri prin răspunderea la mesaje și solicitări în timp real și prompt. Așadar, dacă aveți întrebări sau neclarități ne puteți contacta pentru informații sau ne puteți lăsa un mesaj, iar în cel mai scurt timp echipa noastră de suport va veni cu un răspuns. Totodată nu ezitați să accesați pagina noastră pentru a găsi mai multe informații privind activitatea, ofertele și programele de training desfășurate de Centrului de Instruire al Î.S „Fiscservinform”. Pentru informaţii suplimentare contactați-ne la numerele de telefon: 022 822 032 sau 068 669 942.

Instituții:

Publicaţia periodică "Monitorul Fiscal FISC.MD"

2484 vizualizări

Data publicării:

16 Octombrie /2017 08:32

Domeniu:

Servicii electronice | Noutăți

Etichete:

IT | comunicații electronice

0 comentarii

icon icon icon
icon
icon icon icon icon icon
icon
icon